11-14 STYCZNIA 2024
WILNO, LITWA

Grillowanie foundera

Wyjątkowy wyjazd dla 25 founderów przekraczających 1,5 mln przychodu rocznie

Idea Founders Camp

Zmagasz się z wyzwaniem, które spędza Ci sen z powiek? Weź udział w grillowaniu foundera, gdzie na tapet bierzemy Twoje wyzwanie (spokojna głowa, anonimowo!) i w grupie 24 innych fonderów oraz mentorów zastanawiamy się nad ścieżkami realnych rozwiązań. Tam, gdzie wszystkie narzędzia zawiodły, branżowy networking jest kluczem i właśnie to jest motywem przewodnim campu w Wilnie.

 

Idea Founders Camp pozwala łączyć wszystkie te elementy, tworząc środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń z innnymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami.

 

Razem budujemy biznesowy ekosystem,

który wspiera powstawanie nowych inicjatyw oraz rozwój połączony z aktywnym wypoczynkiem.

Wiedza

Paliwem napędowym naszych wyjazdów jest konkretna dawka biznesowej wiedzy od ekspertów z branży. Weź udział w Founders Camp, a po wyjeździe wdrażaj od razu nową strategię dla automatyzacji procesów
w Twojej firmie.

Networking

Wierzymy, że dobre relacje tworzą innowacyjne środowiska pracy. Dlatego podczas wyjazdu stawiamy na wymianę doświadczeń z innymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami – bez zbędnego flexu, w gronie samych swoich.

Odpoczynek

Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z chillem. Zainspiruj się pięknem wileńskiej architektury, przemierzając aglomeracyjne ścieżki stolicy Litwy z dala od codziennych problemów.

Dlaczego warto?

Networking

Razem z Tobą w Founders Camp weźmie udział 24 innych founderów. Wyjazd będzie świetną okazją do umocnienia branżowego networkingu, dzięki któremu poszerzysz siatkę kontaktów, inspirując oraz dzieląc się swoim doświadczeniem z innymi przedsiębiorcami.

Praktyczne warsztaty

Ten wyjazd to nie tylko reset dla ducha i ciała, ale również wzrost wiedzy biznesowej. Warsztaty poprowadzą eksperci z branży, którzy podzielą się z Tobą wieloletnim doświadczeniem z zakresu budowania zyskownych strategii biznesowych.

Dla kogo?

Dla organizacji przekraczających 1,5 mln przychodu rocznie, które zatrudniają przynajmniej kilku pracowników

Dla firm, które chcą zbudować skuteczną strategię generującą konkretne zyski
w organizacji

Dla founderów, którym zależy na wymianie doświadczeń z osobami o podobnym mindsecie

Warsztaty

Paweł Szczecki

Jest współzałożycielem firmy Predica zajmującej się konsultingiem IT w obszarze technologii Microsoftu. Po sprzedaży firmy, której obroty wynosiły wówczas 100mln rocznie, pracuje dziś jako lider projektów strategicznych w SoftwareOne jak również jako członek rady nadzorczej oraz inwestor i w start-up’ie Tedee, zajmującym się smart lockami.

Zaczynał swoją ponad 15 letnia karierę zaczynając od bycia .NET developerem, później architektem systemów IT, wkrótce przeniosł się również do roli kierownika projektów. Dalej, po pomyślnym rozwinięciu relacji z głównymi klientami w Polsce, UE, USA i na Bliskim Wschodzie, zdecydował, że nadszedł czas, aby skupić się na budowaniu „wnętrza” firmy – szkieletu operacyjnego – ponieważ dalszy rozwój firmy byłby ograniczony z powodu niejasnych procesów operacyjnych typowych dla małych i średnich firm. Wtedy właśnie został liderem procesów biznesowych i operacyjnych – COO. W tej roli wykorzystywał swoje doświadczenie IT i metodę realizacji projektów, aby stopniowo budować wzajemnie powiązane procesy obejmujące wszystkie zespoły, zarówno specyficzne dla biznesu, jak i funkcje wspierające (HR, finanse, IT, marketing), uzupełniając je wewnętrznym zestawem rozwiązań IT.

Wreszcie, po ustabilizowaniu funkcji i zbudowaniu zespołów i ich liderów, delegował wszystkie obowiązki związane z zarządzaniem i działał jako lider i mentor dla innych stanowisk na poziomie C, stając się członkiem zarządu. Taka podróż pozwoliła Pawłowi wraz z innymi współzałożycielami zbudować firmę i realizować jej roczne plany biznesowe z 30-60% wzrostem rok do roku w ciągu ostatnich 6 lat.

Paweł Fornalski

Przez 23 lata aktywnie kształtuje polski ecommerce. W 2016, Magazyn eCommerce przyznał mu nieoficjalny tytuł “Ojca chrzestnego polskiego ecommerce”, a w konkursie eKomersy otrzymał najbardziej prestiżową nagrodę za największy wkład w rozwój polskiego ecommerce.

Był współzałożycielem i CEO IAI SA (www.iai-sa.com). Od marca 2022r. przeszedł do rady nadzorczej zostając jej przewodniczącym i pracując dalej operacyjnie nad strategią spółki jako Executive Chairman and Board Member. IAI jest najbardziej znana z usługi IdoSell (www.idosell.com), największej platformy SaaS dla sklepów interneotych. IdoSell obsługuje 7000 średnich i dużych sklepów internetowych w Polsce, które generują ponad 16 miliardów złotych GMV. Od listopada 2013, IAI oferuje też IdoBooking (www.idobooking.com) najpopularniejsze rozwiązanie SaaS do prowadzenia strony internetowej i obsługi rezerwacji dla w wielu kanałach rezerwacyjnych (np. przez Booking.com, Airbnb, Expedia i wiele innych) dla właścicieli i zarządców apartamentów i domów wakacyjnych.

Innym obszarem jego działalności jest rynek płatności internetowych. Od 2011 aktywnie rozwija IdoPay (oferowane przez Krajową Instytucję Płatniczą IdoPayments sp. z o.o.), oferujące płatności online z banków, BLIK a od 2019 IdoPay po uzyskaniu certyfikacji PCI DSS Level 1 także płatności kartowe VISA i MasterCard, jako Payment Facilitator.

Marcin Mazurek

Absolwent Informatyki na Politechnice Śląskiej. Posiada 15 lat doświadczenia w sprzedaży usług programistycznych. W latach 2011 – 2022 dyrektor sprzedaży w firmie The Software House gdzie pomógł w rozwoju firmy z kilkunastoosobowego zespołu do ponad 300 osobowej organizacji rozpoznawalnej jako lider branży w Polsce oraz Europie Zachodniej. Podczas swojej pracy pozyskiwał klientów głównie na rynkach zagranicznych w tym USA, Europa Zachodnia, Kraje Nordyckie oraz Bliski Wschód. Zbudował oraz zarządzał kilku-osobowym zespołem sprzedaży oraz współtworzył działania marketingowe.

W roku 2019/2020 ukończył studia podyplomowe w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej na kieunku Akademia Psychologii Przywództwa, a w 2020/2021 studium Autorytety. 

Jego misją jest pomaganie organizacjom pozyskiwać klientów z klasą. Aktualnie współpracuje z firmą Salesberry jako Senior Konsultant dzieląc się swoim doświadczeniem oraz organizacjom budować i wdrażać strategie sprzedaży.

Marek Talarczyk

Obecnie doradza spółkom technologicznym w rozwoju, współpracując z założycielami oraz zarządami firm w obszarach strategii wzrostu, exitów, leadershipu, sprzedaży b2b oraz negocjacji.

Do początku 2023, przez 7 lat budował Netguru – spółkę wspierającą startupy, scaleupy i korporacje w procesie akceleracji cyfrowej, tworząc produkty digitalowe. Firma współpracuje z największymi globalnymi markami, takimi jak UBS, Merck, Volkswagen, IKEA, Keller Williams, ale również z szybko rozwijającymi się innowatorami, takimi jak Solaris, Babbel czy Temi. 

Dołączył do firmy w 2016 roku i kierował nią przez czas dynamicznego, 10-krotnego wzrostu przychodów i zysków oraz 6-krotnego wzrostu liczby współpracowników, najpierw jako COO przez 2 lata, a następnie przez 4 lata jako CEO.

Przed dołączeniem do Netguru, współtworzył islandzko-amerykański startup technologiczny Videntifier, który komercjalizował produkty oparte na opatentowanej technologii rozpoznawania wideo i zdjęć na ogromną skalę. Firma początkowo świadczyła produkty i usługi na rynku B2G, mając klientów takich jak Interpol, FBI czy DHS, a później rozszerzyła swoją działalność, wspierając duże firmy technologiczne. Jako COO przyczynił się do pozyskania finansowania (rundy Serie A i B), osiągnięcia rentowności i finalnego przejęcia przez Facebook (Meta). 

Na początku swojej kariery pracował w Indiach, wspierając firmę Dewinter Opticals zajmującą się tworzeniem mikroskopów i oprogramowania do analizy obrazu mikroskopowego w rolach biznesowych.

Atrakcje

Wileńska architektura

Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z chillem. Zainspiruj się pięknem wileńskiej architektury, przemierzając aglomeracyjne ścieżki stolicy Litwy z dala od codziennych problemów.

Founders beer

Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.

Rejestracja

Pozostała tylko 1 sztuka biletu!

Cena biletu

5 699 zł

netto

Co zawiera cena?

Masz pytania?

Chętnie na nie odpowiemy!

Marta Dzikowska

Sales & Partnership Manager

Marta Dzikowska

Sales & Partnership Manager

Prześlij zapytanie lub zadzwoń

marta.dzikowska@marketingibiznes.pl

hello@founders.pl

tel. 669 814 102

marta.dzikowska@marketingibiznes.pl

hello@founders.pl

tel. 669 814 102

Nasze wyjazdy oczami uczestnika

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Jest doskonale. Jestem drugi raz i nie żałuję. Bardzo dobra inicjatywa z super ludźmi. Zdecydowanie polecam.

Michał Pośnik, HearMe

Na Founders Camp bardzo podoba mi się network. Są fascynujące osoby, z którymi można porozmawiać na temat ich biznesu oraz ich życia.

Diana Koziarska, Smok Ventures

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Przyjechałem ze względu na nowe znajomości i kontakty. Celem była także edukacja. Jest bardzo wielu ciekawych prelegentów i mentorów, którzy mają ogromną ekspertyzę w konkretnych dziedzinach.

Łukasz Gągała

Największa zaleta Founders Camp to ludzie i networking - możliwość wymiany wiedzy. Jestem już drugi raz i pewnie będę też trzeci raz więc wrażenia jak najlepsze.

Mateusz Solecki

Odtwórz wideo

Wspomnienia z poprzednich edycji

Odtwórz wideo

Co myślą uczestnicy o Founders Camp?

Patronat medialny

Partner Technologiczny:
dostawca serwerów i domen LH.pl

FAQ

Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Z naszej strony oferujemy pomoc w logistyce np.  poprzez łączenie Was w pary.

W cenie otrzymujesz śniadania oraz lunche pomiędzy sesjami warsztatowymi.

Przed każdym wyjazdem powstaje dedykowana grupa na WhatsApp, na której są wszyscy uczestnicy wyjazdu. Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z uczestnikami jeszcze przed rozpoczęciem campu.

Standardem naszych campów są pokoje dwuosobowe. Istnieje jednak możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego. 

Poza częścią warsztatową na naszych campach możesz liczyć m.in. na wspólne zwiedzanie stolic europejskich, wieczory przy piwie czy inne dedykowane atrakcje w zależności od wybranej oferty.

Jeździmy w gronie około 20 osób, wśród których znajdziesz przedsiębiorców z różnych branż, m.in. digital, SaaS, e-commerce oraz IT. Kameralny charakter naszych wyjazdów znacznie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, dzielenie się doświadczeniem oraz szukanie rozwiązań na palące problemy w firmie w oparciu o zaufanie między uczestnikami wyjazdu.

Jasne! Skontaktuj się z nami, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozliczania.

Founders Camp
2023

MiB sp. z o.o.
NIP 8133847001
35-060 Rzeszów,
ul. Juliusza Słowackiego 24/1104

Kontakt

Marta Dzikowska tel. 669 814 102

Polityka prywatności

© Founders Camp. Wszelkie prawa zastrzeżone