16-19 LISTOPADA 2023
WARKA

Prześcignij konkurencję z AI

Tym razem jedziemy z 20 founderami najciekawszych biznesów. Wyjazd mocno selekcjonowany z uczestnikami, którzy naprawdę mocno chcą nawiązać relacje z innymi projektującymi biznesy.

Founders Camp Warka

Co byś zrobił, gdybyś miał jednego dodatkowego pracownika?

A co jeśli byłoby ich pięciu, dziesięciu a może nawet kilkudziesięciu? Budowanie przewagi dzięki AI w firmie jest możliwe. Aktualnie sztuczną inteligencję wykorzystuje u siebie bardzo dużo firm. Problem jednak tkwi w tym, że prawie każdy robi to w sposób marginalny albo wdraża to ad hoc, bez systemu, bez programu, bez strategii i uprocesowienia najistotniejszych elementów. To błąd.

Founders Camp Warka to propozycja dla founderów i C-level managerów, którzy mogą przyjść z realnymi case study, a my damy realne rozwiązania, które przyczynią się do:

Zwiększenia przychodów w firmie

Optymalizacji kosztów w organizacji

Zwiększenia dodatkowej ilości czasu na rozwój lub rodzinę

Dlaczego warto?

Śmietanka polskich ekspertów AI

Zebraliśmy 5 TOP-owych ekspertów z polskiego rynku AI, wyłącznie praktyków, którzy zmienią Twoją firmę w ciągu jednego wspólnego wyjazdu. To kilka dni, które da Ci wiedzę, kontakty i realny plan, co musisz zrobić.

Rewelacyjny networking

Tym razem jedziemy z 20 founderami najciekawszych biznesów. Wyjazd mocno wyselekcjonowany z uczestnikami, którzy naprawdę mocno chcą nawiązać relacje z innymi projektującymi biznesy.

Lokalizacja

Willa Czarnieckiego w Warce

Obiekt umiejscowiony jest na skarpie biegnącej przez miasto i zapewnia piękny widok na otaczające miasto lasy, dolinę Pilicy a nawet Puszczę Kozienicką.

W bezpośrednim sąsiedztwie mieszczą się puby, kawiarnie i restauracje skupione wokół rynku oraz ratusza miejskiego.

O tym porozmawiamy

  • Wykorzystanie AI do automatyzacji zadań, które wcześniej wymagały zaangażowania zewnętrznych firm lub ekspertów.
  • Jak korzystać z narzędzi AI do oszczędzania czasu i zasobów?
  • Analiza danych i raportowanie:
  • Jak zautomatyzować proces analizy danych i generowania raportów przy użyciu AI oraz wykorzystanie narzędzi do wizualizacji danych i prezentacji wyników w czytelny sposób.
  • Efektywna organizacja pracy dzięki AI:
  • Wykorzystanie narzędzi do zarządzania czasem opartych na AI oraz planowanie zadań, monitorowanie postępów i dostosowywanie harmonogramów za pomocą systemów AI.
  • Wdrażanie AI w małych i średnich przedsiębiorstwach:
  • Omówienie dostępnych narzędzi AI, które są przystępne dla małych firm oraz wskazanie w jaki sposób przedsiębiorcy mogą rozpocząć wdrażanie AI w swojej firmie, nawet jeśli nie mają dużego budżetu.

Poznaj naszych ekspertów

Piotr Penar

Specjalista od Game Developmentu, doskonalenia procesów biznesowych i kształtowania nowoczesnych organizacji z naciskiem na asynchroniczną pracę zdalną. Ekspert w zakresie automatyzacji, implementacji sztucznej inteligencji w procesach biznesowych oraz produkcji gier. Programista z wykształcenia, pasjonat gier, nowych technologii, oraz słabych żartów. Konsultant do spraw automatyzacji, nowych technologii i gamingu dla wielu spółek technologicznych.

Piotr Bombol

Ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, strateg z ponad 10-letnim doświadczeniem (ex-DDB, ex- Deloitte), prelegent, przedsiębiorca, szybko uczący się, z pasją do swojej pracy. W wolnym czasie tata, mąż, miłośnik gier wideo i bitewnych, oraz fan piłki nożnej.

Obecnie Co-founder w adaily – platformie oferującej narzędzia AI dla marketerów. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za pracę ekonometryczną.

Tomasz Guzik

Prowadzi agencję reklamową Socialbiznes. Jest autorem bloga tomaszguzik.pl, gdzie uczy jak sprzedawać więcej z użyciem narzędzi do marketingu internetowego. W swojej pracy buduje kampanie reklamowe w social media. Tworzy lejki sprzedażowe z wykorzystaniem czatbotów messengera i email marketingu. Buduje również sklepy internetowe i strony wizytówkowe. Pomaga przedsiębiorcom przejść od pomysłu, aż po realizację i stworzenie stałego systemu pozyskiwania klientów w różnych branżach.

Tomasz Wesołowski

Założyciel Cluee.app, platformy dla developerów do śledzenia i zarządzania projektami no-code. Wcześniej przez sześć lat pełniłem funkcję dyrektora generalnego i współzałożyciela Edward.ai, gdzie stworzyliśmy asystenta AI do wsparcia przedstawicieli sprzedaży terenowej. Przed tym, przez ponad dekadę byłem dyrektorem zarządzającym w Empathy-Internet Software House oraz pełniłem funkcję zarządzającego partnera i członka zarządu w Unity Group.

Agenda warsztatów

Warsztat #1 Piotr Bombel

1. Od zera do promptera. Droga osoby nietechnicznej do świata AI
 
2. Czy Twój biznes potrzebuje AI? Oczekiwania vs rzeczywistość
 
3. Wdrażam AI w mojej firmie. O czym muszę pamiętać?
 
4. Praca warsztatowa: wykorzystanie ChatGPT w mojej firmie
 
5. Wnieś swoje AI na wyższy poziom. Co zrobić dalej?

Warsztat #2 Tomasz Guzik

Podczas tego warsztatu dowiesz się:

– Jak zaoszczędzić 95% czasu na tworzenie treści do Internetu;
– Jak zwielokrotnić swoje zasięgi;
– Jak tworzyć bardziej angażujące treści, które są oglądane i klikane;
– Jak zwiększyć sprzedaż produktów i usług dzięki AI nawet o 500%;
– Jak robić genialne seo bez posiadania wiedzy technicznej;
– Jak stworzyć nawet 100 rolek, tiktoków, shortów w 1 dzień;
– Jak uzyskać efekt wyskakiwania z lodówki bez zatrudniania ludzi oraz bez bycia nachalnym sprzedawcą.

Warsztat #3 Tomasz Wesołowski

Szybkie prototypowanie produktów/pomysłów z wykorzystaniem no-code i Al – w oparciu o osobiste doświadczenie Tomasza z tworzenia Cluee.app
 
Dowiesz się, jak w kilka dni stworzyć gotowy do walidacji produkt (MVP), wykorzystując dostępne narzędzie no-code i Al. W trakcje warsztatu zostanie przygotowany gotowy projekt od zera, a Al pomoże wybrać nazwę, logo, layout oraz zaprojektuje stronę i treści. Dowiesz się również, jak szybko walidować i zmieniać produkt, aby dostosowywać go do potrzeb klienta.
 

W programie

Dzień pierwszy

17:00

Zakwaterowanie

20:00

Kolacja i wspólne rozmowy

Dzień drugi

9:00 - 10:00

Śniadanie

10:30 - 14:00

I część mastermindów

14:00 - 15:00

Obiad

15:30 - 17:00

II część mastermindów

17:00 -19:00

Czas wolny

20:00 - 21:00

Kolacja

21:00 - 0:00

Luźne rozmowy biznesowy i czas wolny

Dzień trzeci

9:00 - 10:00

Śniadanie

10:30 - 14:00

I część rozwiązywania biznes case-ów

Każdy publicznie omawia swoje wyzwanie z jednego z obszarów, Wspólnie debatujemy nad tym co można zrobić

14:00 - 15:00

Obiad

15:30 - 17:00

II część rozwiązywania biznes case-ów

17:00 -19:00

Czas wolny

20:00 - 21:00

Kolacja

21:00 - 0:00

Luźne rozmowy biznesowy i czas wolny

Dzień czwarty

9:00 - 10:00

Śniadanie

10:30 - 12:00

Wymeldowanie i pożegnanie z uczestnikami

Więcej o naszym programie

Spotkanie przed i po campie

Najpierw widzimy się na wspólnym Zoomie na 7 dni przed wyjazdem – opowiadamy o naszych celach oraz o tym, co aktualnie udało nam się stworzyć w organizacji.

Następnie spędzamy kilka dni (czwartek – niedziela) wspólnie pracując nad wykorzystaniem AI, wzajemnie się inspirujemy i budujemy przewagę nad innymi organizacjami.

30 dni po campie, robimy check w postaci Zoom-a, chwalimy się, co udało nam się zrealizować, jakie zmiany i jakie korzyści to wywołało.

Grupa na WhatsApp

To jest prawdziwy hit! Oczywiście program to jedno, poznane osoby to drugie, ale utrzymywanie relacji, podpytywanie i wzajemne napędzanie daje najlepsze  efekty.


Grupa na WhatsApp pozwala Ci na nieustanny kontakt. Nie wiesz jak coś wykonać, obejść, szukasz podwykonawcy, chcesz odświeżyć kontakt do campowiczów? Nic prostszego, po to masz grupę na WhatsApp, zarówno przed wyjazdem, w trakcie, jak i po campie.

Dlaczego warto?

Rejestracja

Cena biletu

4 299 zł

netto

Co zawiera cena?

Nasze wyjazdy oczami uczestnika

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Jest doskonale. Jestem drugi raz i nie żałuję. Bardzo dobra inicjatywa z super ludźmi. Zdecydowanie polecam.

Michał Pośnik, HearMe

Na Founders Camp bardzo podoba mi się network. Są fascynujące osoby, z którymi można porozmawiać na temat ich biznesu oraz ich życia.

Diana Koziarska, Smok Ventures

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Przyjechałem ze względu na nowe znajomości i kontakty. Celem była także edukacja. Jest bardzo wielu ciekawych prelegentów i mentorów, którzy mają ogromną ekspertyzę w konkretnych dziedzinach.

Łukasz Gągała

Największa zaleta Founders Camp to ludzie i networking - możliwość wymiany wiedzy. Jestem już drugi raz i pewnie będę też i trzeci - wrażenia jak najlepsze.

Mateusz Solecki

Odtwórz wideo

Wspomnienia z poprzednich edycji

Odtwórz wideo

Co myślą uczestnicy o Founders Camp?

Na Founders Camp bardzo podoba mi się network. Są fascynujące osoby, z którymi można porozmawiać na temat ich biznesu oraz ich życia.

Diana Koziarska, Smok Ventures

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Przyjechałem ze względu na nowe znajomości i kontakty. Celem była także edukacja. Jest bardzo wielu ciekawych prelegentów i mentorów, którzy mają ogromną ekspertyzę w konkretnych dziedzinach.

Łukasz Gągała

Największa zaleta Founders Camp to ludzie i networking - możliwość wymiany wiedzy. Jestem już drugi raz i pewnie będę też trzeci raz więc wrażenia jak najlepsze.

Mateusz Solecki

Odtwórz wideo

Patronat medialny

Partner technologiczny

Dostawca serwerów i domen LH.pl

FAQ

Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np.  przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację

Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.

Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.

Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.

Founders Camp
2023

MiB sp. z o.o.
NIP 8133847001
35-060 Rzeszów,
ul. Juliusza Słowackiego 24/1104

Kontakt

Marta Dzikowska tel. 669 814 102

Polityka prywatności

© Founders Camp. Wszelkie prawa zastrzeżone