
Odtwórz wideo

Odtwórz wideo
Co byś zrobił, gdybyś miał jednego dodatkowego pracownika?
A co jeśli byłoby ich pięciu, dziesięciu a może nawet kilkudziesięciu? Budowanie przewagi dzięki AI w firmie jest możliwe. Aktualnie sztuczną inteligencję wykorzystuje u siebie bardzo dużo firm. Problem jednak tkwi w tym, że prawie każdy robi to w sposób marginalny albo wdraża to ad hoc, bez systemu, bez programu, bez strategii i uprocesowienia najistotniejszych elementów. To błąd.
Founders Camp Warka to propozycja dla founderów i C-level managerów, którzy mogą przyjść z realnymi case study, a my damy realne rozwiązania, które przyczynią się do:
Zwiększenia przychodów w firmie
Optymalizacji kosztów w organizacji
Zwiększenia dodatkowej ilości czasu na rozwój lub rodzinę
Zebraliśmy 5 TOP-owych ekspertów z polskiego rynku AI, wyłącznie praktyków, którzy zmienią Twoją firmę w ciągu jednego wspólnego wyjazdu. To kilka dni, które da Ci wiedzę, kontakty i realny plan, co musisz zrobić.
Tym razem jedziemy z 20 founderami najciekawszych biznesów. Wyjazd mocno wyselekcjonowany z uczestnikami, którzy naprawdę mocno chcą nawiązać relacje z innymi projektującymi biznesy.
Obiekt umiejscowiony jest na skarpie biegnącej przez miasto i zapewnia piękny widok na otaczające miasto lasy, dolinę Pilicy a nawet Puszczę Kozienicką.
W bezpośrednim sąsiedztwie mieszczą się puby, kawiarnie i restauracje skupione wokół rynku oraz ratusza miejskiego.
Piotr Penar
Założyciel DreamStorm Studios. Specjalista w dziedzinie automatyzacji, oraz organizacji. Ekspert w zakresie Game Developmentu, usprawniania procesów w firmach oraz tworzenia nowoczesnych organizacji opartych o asynchroniczną pracę zdalną. Programista z wykształcenia, pasjonat gier, nowych technologii, oraz słabych żartów. Zainteresowany Sztuczną Inteligencją, Inwestycjami oraz samochodami sportowymi.
Piotr Bombol
Ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, strateg z ponad 10-letnim doświadczeniem (ex-DDB, ex- Deloitte), prelegent, przedsiębiorca, szybko uczący się, z pasją do swojej pracy. W wolnym czasie tata, mąż, miłośnik gier wideo i bitewnych, oraz fan piłki nożnej.
Obecnie Co-founder w adaily – platformie oferującej narzędzia AI dla marketerów. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za pracę ekonometryczną.
Tomasz Guzik
Prowadzi agencję reklamową Socialbiznes. Jest autorem bloga tomaszguzik.pl, gdzie uczy jak sprzedawać więcej z użyciem narzędzi do marketingu internetowego. W swojej pracy buduje kampanie reklamowe w social media. Tworzy lejki sprzedażowe z wykorzystaniem czatbotów messengera i email marketingu. Buduje również sklepy internetowe i strony wizytówkowe. Pomaga przedsiębiorcom przejść od pomysłu, aż po realizację i stworzenie stałego systemu pozyskiwania klientów w różnych branżach.
Tomasz Wesołowski
Założyciel Cluee.app, platformy dla developerów do śledzenia i zarządzania projektami no-code. Wcześniej przez sześć lat pełniłem funkcję dyrektora generalnego i współzałożyciela Edward.ai, gdzie stworzyliśmy asystenta AI do wsparcia przedstawicieli sprzedaży terenowej. Przed tym, przez ponad dekadę byłem dyrektorem zarządzającym w Empathy-Internet Software House oraz pełniłem funkcję zarządzającego partnera i członka zarządu w Unity Group.
Podczas tego warsztatu dowiesz się:
– Zaoszczędzić 95% czasu na tworzenie treści do Internetu
– Jak zwielokrotnić swoje zasięgi
– Jak tworzyć bardziej angażujące treści, które są oglądane i klikane
– Jak zwiększyć sprzedaż produktów i usług dzięki AI nawet o 500%
– Jak robić genialne seo bez posiadania wiedzy technicznej
– Jak stworzyć nawet 100 rolek, tiktoków, shortów w 1 dzień
– Jak uzyskać efekt wyskakiwania z lodówki bez zatrudniania ludzi, bez bycia nachalnym sprzedawcą
Każdy publicznie omawia swoje wyzwanie z jednego z obszarów, Wspólnie debatujemy nad tym co można zrobić
Najpierw widzimy się na wspólnym Zoomie na 7 dni przed wyjazdem – opowiadamy o naszych celach oraz o tym, co aktualnie udało nam się stworzyć w organizacji.
Następnie spędzamy kilka dni (czwartek – niedziela) wspólnie pracując nad wykorzystaniem AI, wzajemnie się inspirujemy i budujemy przewagę nad innymi organizacjami.
30 dni po campie, robimy check w postaci Zoom-a, chwalimy się, co udało nam się zrealizować, jakie zmiany i jakie korzyści to wywołało.
To jest prawdziwy hit! Oczywiście program to jedno, poznane osoby to drugie, ale utrzymywanie relacji, podpytywanie i wzajemne napędzanie daje najlepsze efekty.
Grupa na WhatsApp pozwala Ci na nieustanny kontakt. Nie wiesz jak coś wykonać, obejść, szukasz podwykonawcy, chcesz odświeżyć kontakt do campowiczów? Nic prostszego, po to masz grupę na WhatsApp, zarówno przed wyjazdem, w trakcie, jak i po campie.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np. przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację
Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.
Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.
Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.