Valletta, stolica Malty, to miasto o bogatej historii, zapisanej na liście światowego dziedzictwa UNESCO. Charakteryzuje się zachwycającą barokową architekturą, wąskimi uliczkami i malowniczymi widokami na Morze Śródziemne. W centrum miasta dominują imponujące budowle, takie jak Katedra św. Jana i Wielki Mistrzowski Pałac. Valletta jest również znana z bogatej oferty kulturalnej, w tym muzeów, galerii sztuki i licznych festiwali. To miasto, które łączy w sobie historię z nowoczesnym życiem, oferując unikalne doświadczenie zarówno dla miłośników historii, jak i nowoczesnej kultury.
Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.
Nasze warsztaty w Founders Camp to nie tylko szkolenia, ale prawdziwe spotkania umysłów, gdzie doświadczeni liderzy biznesu dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. To interaktywne, dynamiczne sesje, które stymulują do myślenia, inspirują do działania i otwierają nowe horyzonty. Uczestnicy mogą spodziewać się zarówno intensywnej nauki, jak i angażujących dyskusji, które pomagają w rozwoju osobistym i zawodowym.
Uczestnicy Founders Camp będą zakwaterowani w komfortowym, czterogwiazdkowym hotelu, który oferuje wysoki standard pobytu. Hotel został wybrany z myślą o zapewnieniu spokoju i wygody, niezbędnych po pełnych wrażeń dniach.
Przed każdym wyjazdem powstaje dedykowana grupa na WhatsApp, na której są wszyscy uczestnicy wyjazdu. Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z uczestnikami jeszcze przed rozpoczęciem campu.
Jeździmy w gronie około 20 osób, wśród których znajdziesz przedsiębiorców z różnych branż, m.in. digital, SaaS, e-commerce oraz IT. Kameralny charakter naszych wyjazdów znacznie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, dzielenie się doświadczeniem oraz szukanie rozwiązań na palące problemy w firmie w oparciu o zaufanie między uczestnikami wyjazdu.
Jasne! Skontaktuj się z nami, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozliczania.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Z naszej strony oferujemy pomoc w logistyce np. poprzez łączenie Was w pary.
W cenie otrzymujesz: uroczystą kolację powitalną, śniadania oraz lunche pomiędzy sesjami warsztatowymi. Cena nie uwzględnia kolacji w drugim i trzecim dniu wyjazdu z uwagi na program – te dwa wieczory przeznaczamy na czas wolny dla naszych uczestników.
Standardem naszych campów są pokoje dwuosobowe. Istnieje jednak możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego.
Aleksander Cierniewski, z wieloletnim doświadczeniem jako COO w Semcore, słynie z umiejętności łączenia biznesu i operacyjnej doskonałości. Jego 11-letnia kariera w Semcore ukształtowała go w eksperta od skutecznych strategii.
Z kolei Krzysiek Stola, obecny CEO w agencji BlueOwl, znany jest ze swojej pasji do e-commerce oraz innowacji. Jego podejście do biznesu odzwierciedla dążenie do wyjątkowości, co czyni go mistrzem w kreowaniu unikalnych rozwiązań biznesowych.
Wszystko zaczyna się w maju 2021, gdy Krzysiek i Aleksander wspólnie wyruszają na Founders Camp. Już w trakcie trasy do Jastarni zdają sobie sprawę, że nadają na tych samych biznesowych falach. Pobyt na Campie tylko ich w tym umacnia. Od tego momentu pozostają w stałym kontakcie.
Jest styczeń 2024. Krzysiek i Aleksander od pamiętnego Founders Camp odbyli setki rozmów na gruncie zawodowym i prywatnym. W końcu pada konkretna propozycja. Aleksander zostaje CEO spółki, której jednym ze współwłaścicieli jest Krzysiek – Automation First Business.
Od tej pory współpraca Krzyśka i Aleksandra wchodzi na kolejny poziom.
Przypadek Krzyśka i Aleksandra doskonale ilustruje, jak silnym katalizatorem wartościowych połączeń jest Founders Camp. Mimo upływu kilku lat, siła zbudowanych relacji między nimi była wystarczająca, aby dziś wspólnie budowali firmę.
Obecnie doradza spółkom technologicznym w rozwoju, współpracując z założycielami oraz zarządami firm w obszarach strategii wzrostu, exitów, leadershipu, sprzedaży b2b oraz negocjacji.
Do początku 2023, przez 7 lat budował Netguru – spółkę wspierającą startupy, scaleupy i korporacje w procesie akceleracji cyfrowej, tworząc produkty digitalowe. Firma współpracuje z największymi globalnymi markami, takimi jak UBS, Merck, Volkswagen, IKEA, Keller Williams, ale również z szybko rozwijającymi się innowatorami, takimi jak Solaris, Babbel czy Temi.
Dołączył do firmy w 2016 roku i kierował nią przez czas dynamicznego, 10-krotnego wzrostu przychodów i zysków oraz 6-krotnego wzrostu liczby współpracowników, najpierw jako COO przez 2 lata, a następnie przez 4 lata jako CEO.
Przed dołączeniem do Netguru, współtworzył islandzko-amerykański startup technologiczny Videntifier, który komercjalizował produkty oparte na opatentowanej technologii rozpoznawania wideo i zdjęć na ogromną skalę. Firma początkowo świadczyła produkty i usługi na rynku B2G, mając klientów takich jak Interpol, FBI czy DHS, a później rozszerzyła swoją działalność, wspierając duże firmy technologiczne. Jako COO przyczynił się do pozyskania finansowania (rundy Serie A i B), osiągnięcia rentowności i finalnego przejęcia przez Facebook (Meta).
Na początku swojej kariery pracował w Indiach, wspierając firmę Dewinter Opticals zajmującą się tworzeniem mikroskopów i oprogramowania do analizy obrazu mikroskopowego w rolach biznesowych.
Jest współzałożycielem firmy Predica zajmującej się konsultingiem IT w obszarze technologii Microsoftu. Po sprzedaży firmy, której obroty wynosiły wówczas 100mln rocznie, pracuje dziś jako lider projektów strategicznych w SoftwareOne jak również jako członek rady nadzorczej oraz inwestor i w start-up’ie Tedee, zajmującym się smart lockami.
Zaczynał swoją ponad 15 letnia karierę zaczynając od bycia .NET developerem, później architektem systemów IT, wkrótce przeniosł się również do roli kierownika projektów. Dalej, po pomyślnym rozwinięciu relacji z głównymi klientami w Polsce, UE, USA i na Bliskim Wschodzie, zdecydował, że nadszedł czas, aby skupić się na budowaniu „wnętrza” firmy – szkieletu operacyjnego – ponieważ dalszy rozwój firmy byłby ograniczony z powodu niejasnych procesów operacyjnych typowych dla małych i średnich firm. Wtedy właśnie został liderem procesów biznesowych i operacyjnych – COO. W tej roli wykorzystywał swoje doświadczenie IT i metodę realizacji projektów, aby stopniowo budować wzajemnie powiązane procesy obejmujące wszystkie zespoły, zarówno specyficzne dla biznesu, jak i funkcje wspierające (HR, finanse, IT, marketing), uzupełniając je wewnętrznym zestawem rozwiązań IT.
Wreszcie, po ustabilizowaniu funkcji i zbudowaniu zespołów i ich liderów, delegował wszystkie obowiązki związane z zarządzaniem i działał jako lider i mentor dla innych stanowisk na poziomie C, stając się członkiem zarządu. Taka podróż pozwoliła Pawłowi wraz z innymi współzałożycielami zbudować firmę i realizować jej roczne plany biznesowe z 30-60% wzrostem rok do roku w ciągu ostatnich 6 lat.
Od 8 lat związany w różnych rolach z Holdingiem WP i w tym czasie „rzucany” tam, gdzie Grupa potrzebowała człowieka do zadań specjalnych. Walczył o nr 1 Pudelek.pl wśród serwisów showbiz, przestawiał model biznesowy WP Pilota z reklamy na subskrypcje, a potem model Nocowanie.pl z subskrypcji na ecommerce. Wcześniej był między innymi współzałożycielem serwisu naTemat.pl. Pracował też w zarządzie węgierskiej grupy Szallas, która w Europie Środkowo-Wschodniej bije się z Booking.com na rynku turystycznym. Tomek mówi, że dobrze się czuje, gdy cele są włochate (jeśli nie wiecie skąd to słowo, to zapraszamy na spotkanie), a on ma wolność, by ustawiać firmę, w najlepszym jego zdaniem sposób. Jego wadą jest, że niechętnie opowiada o sukcesach, a chętniej o porażkach. Jego ulubiony dzień tygodnia to więc „Fuck up Friday”, gdy z zespołem mogą podzielić się naukami z nie-sukcesów. Przez 12 lat w biznesie bez przerwy trenował, jak osiągać więcej, mając mniej, niż trzeba. O tym też chętnie opowiada, czasem używając więcej słów, niż trzeba.
Chief Commercial Officer w Shoper. Od blisko 20 lat na stanowiskach zarządczych w firmach zatrudniających kilkaset osób. Członek rad nadzorczych w spółkach technologicznych, inwestor w branżach analityki danych i medycznej. Swoje doświadczenie menedżerskie
zdobywał w branży usług marketingu internetowego i e-commerce. Ekspert w licznych procesach due diligence na arenie międzynarodowej. Posiada szerokie wykształcenie ekonomiczne, informatyczne, finansowe, a także tytuł Executive MBA na uniwersytecie Aalto University w Helsinkach.