14 edycja

Grozi przyjaźniami i rozpoczęciem nowych biznesów

Dołącz do wyjątkowej podróży do Rzymu, gdzie przedsiębiorcy w przyjacielskiej atmosferze budują trwałe relacje oraz wspólne biznesy. Nie przegap, to może być Twój najlepszy wyjazd w tym roku.

83% uczestników bierze udział w kolejnych edycjach

300+ uczestników i mentorów na dotychczasowych campach

Dlaczego warto?

Uczestnicy, którzy na Ciebie czekają

W Founders Camp stawiamy na jakość, nie na ilość. Selekcja uczestników gwarantuje, że spotkasz osoby, które naprawdę rozumieją wyzwania biznesowe. Przedsiębiorcy o podobnych osiągnięciach i aspiracjach tworzą naszą wyjątkową wspólnotę. Dołącz do nas i bądź częścią społeczności, która już nie może się doczekać, aby Cię poznać.

Wsparcie po wydarzeniu

Rezerwując miejsce na Founders Camp, automatycznie uzyskujesz dostęp do aplikacji, która umożliwia Ci łatwą komunikację z pozostałymi uczestnikami edycji, zarówno przed, w trakcie, jak i po wyjeździe. Ta platforma jest idealnym narzędziem do podtrzymywania nowych znajomości i korzystania ze wsparcia naszej społeczności długo po zakończeniu Campu.

Wiedza gotowa do wdrożenia

Prelegenci na Founders Camp to liderzy w swoich branżach, a nie tylko mówcy. Warsztaty zachęcają do aktywności, przez co wiedza jest przekazywana przez kilkudziesięciu doświadczanych przedsiębiorców. Ucz się od najlepszych, którzy dzielą się swoją praktyczną wiedzą w atmosferze zaufania, jak z dobrymi przyjaciółmi.

Wspólne odkrywanie świata

Nasze wyjazdy to nie tylko spotkania biznesowe, ale prawdziwe przygody w różnych zakątkach świata. Nieustannie rozwijamy ofertę, aby każdy uczestnik znalazł coś dla siebie – od idealnej pogody po zapierające dech w piersiach krajobrazy. Oczekuj nie tylko komfortowego zakwaterowania, ale i nieszablonowej rozrywki, która zjednoczy grupę.

Wyjątkowe sesje mentoringowe

Uczestnicy Founders Camp to wybitni liderzy biznesu, którzy zazwyczaj nie mają czasu na indywidualne spotkania. Tutaj otrzymasz wyjątkową szansę na sesje mentoringowe 1:1, które będą skupione na Twoich wyzwaniach. Nasi mentorzy dostarczają unikalnych wskazówek, dzielą się cennym doświadczeniem i pomagają kształtować przyszłe sukcesy uczestników.

Organizacja na najwyższym poziomie

Zdajemy sobie sprawę, jak cenne są interakcje między uczestnikami Campu. Każda rozmowa to nie tylko szansa na wymianę unikalnej wiedzy, ale także potencjalny początek wspólnego biznesu. Dlatego nasz zespół organizacyjny będzie czuwał na miejscu, dbając o każdy detal, by zapewnić płynność wydarzenia i umożliwić Ci skupienie się na tym, co najważniejsze.

Wyjazdy, które tworzą biznesy

Podczas naszych wyjazdów , uczestnicy mają unikalną okazję do dzielenia się swoimi doświadczeniami i wiedzą. To właśnie w tej luźnej i inspirującej atmosferze, w sposób naturalny rodzą się innowacyjne pomysły i wspólne projekty. Nie przegap swojej szansy na bycie częścią tej kreatywnej społeczności!

0 +

odwiedzonych krajów

0 +

dotychczasowych
uczestników

0 +

lata budowania
społeczności

0 +

projektów między
uczestnikami

Twoje miejsce czeka, ale nie na zawsze

Zebranie ekipy na wyjazd potrafi nam zająć mniej niż dwa tygodnie. Bilety się sprzedają praktycznie każdego dnia. Nie przekładaj decyzji na jutro bo może być za późno!

Opinie

"

W ubiegły weekend miałem przyjemność być mentorem i podzielić się jak patrzę na sprzedaż z grupą właścicieli firm na Founders Camp. Chciałbym Wam bardzo serdecznie podziękować za wspaniałą dyskusję, ciepłe przyjęcie i miłe słowa. Cieszę się, że mogłem dołożyć swoją cegiełkę (nawet jak bardzo małą) do budowy Waszych organizacji. Dla mnie rozmowa w takim gronie to zawsze niesamowita inspiracja.

Marcin Mazurek

Salesberry

"

Change my mind, ale uważam, że nie ma lepszej alternatywy na poznanie, zbudowanie relacji i dyskusję z innymi founderami niż właśnie wspólny wyjazd. Żadna konferencja nie zapewni Wam tak głębokiego poziomu rozmów i nie zdejmie bariery kontaktu. Dlaczego? Bo wszyscy founderzy na wyjeździe:
1. Wiedzą co znaczy poświęcić dużo (często niestety też zdrowie) aby zbudować unikalną firmę
2. Przechodzili te same problemy, z którymi mierzy lub będzie się mierzyć twoja firma
3. Są otwarci, nie boją się przyznać do porażek i dyskutować o rozwoju dosłownie przez całe 3 dni.

Michał Garczyński

Get Noticed Agency

"

Unikalność tego wydarzenia jest bezprecedensowa. Poziom prelegentów nie jest tylko wysoki, on jest orbitalny - wiedza, którą dostałem czy to na wykładach czy w kuluarowych rozmowach, pochodzi od ludzi z pierwszych stron digitalowych gazet. Dziękuję Panowie za wszystko czym się dzieliliście - twarda wiedza, luźne komentarze, Wasz sposób biznesowego i prywatnego funkcjonowania, osobiste spostrzeżenia - to wszystko absolutnie zmienia głowę i otwiera wiele klapek na raz.

Mateusz Lebiedzinski

WisePeople

"

W miniony weekend miałem wyjątkową okazję być uczestnikiem i prelegentem na Founders Camp. To był bardzo produktywny czas, w którym wiele się nauczyłem, słuchając historii, trudnych wyzwań i różnych strategii biznesowych. Wielkie dzięki wszystkim za to wspaniałe doświadczenie! Specjalne podziękowania idą do Michał Bąk za zaproszenie. Mam nadzieję, że zobaczymy się w przyszłości!

Paweł Szczecki

SoftwareOne

"

Gratulacje Michał Bąk - chyba mam mandat, żeby to powiedzieć. To był najlepiej zorganizowany Camp, na jakim byłem i zaryzykuję, że najlepiej zorganizowany w historii. Jak na dłoni widać, że pracujesz nad tym, nad czym pracować trzeba było. Super jest być częścią tego community i obserwować, jak je rozwijasz.

Alek Cierniewski

Semcore

"

Koniec zeszłego tygodnia był dla mnie ogromną dawką inspiracji, networkingu i integracji. Gdzie byłem? Oczywiście na Founders Camp w Wilnie! Wielkie podziękowania dla Michała Bąka za organizację.

Jakub Hryciuk

Onex Group

Wyjazdy oczami uczestników

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Zobacz gdzie byliśmy

Poznaj szczegóły wyjazdu

Warsztaty z najlepszymi w branży

Agenda

17:00

Przyjazd i zakwaterowanie

20:00

Kolacja i wspólne rozmowy

Zobacz, co na Ciebie czeka

Rzym, z jego magicznym połączeniem antycznych ruin i barokowego przepychu, jest miastem, które żyje swoją wielowiekową historią. Majestatyczne Koloseum, będące symbolem rzymskiej potęgi, wraz z eleganckim Panteonem, stanowią serce antycznego dziedzictwa miasta. Forum Romanum, z jego rozległymi ruinami, opowiada historię dawnego imperium. Barokowe kościoły i renesansowe pałace dodają miastu arystokratycznego wdzięku, a Watykan z Bazyliką Świętego Piotra i malowniczą Kaplicą Sykstyńską to prawdziwe arcydzieła architektury i sztuki. Spacerując po urokliwych uliczkach Rzymu, można poczuć pulsującą historię na każdym kroku.

Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.

Nasze warsztaty w Founders Camp to nie tylko szkolenia, ale prawdziwe spotkania umysłów, gdzie doświadczeni liderzy biznesu dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. To interaktywne, dynamiczne sesje, które stymulują do myślenia, inspirują do działania i otwierają nowe horyzonty. Uczestnicy mogą spodziewać się zarówno intensywnej nauki, jak i angażujących dyskusji, które pomagają w rozwoju osobistym i zawodowym.

Uczestnicy Founders Camp będą zakwaterowani w komfortowym, czterogwiazdkowym hotelu, który oferuje wysoki standard pobytu. Hotel został wybrany z myślą o zapewnieniu spokoju i wygody, niezbędnych po pełnych wrażeń dniach.

Kogo możesz spotkać

Każda edycja Founders Camp jest nie tylko spotkaniem nowych twarzy, ale także powrotem doświadczonych przedsiębiorców, którzy stali się niemal stałymi bywalcami. Zarezerwuj swoje miejsce i dołącz do tej wyjątkowej społeczności jak najszybciej. Czekamy na Ciebie!

Zarezerwuj miejsce już dzisiaj

CENA BILETU:

5 899 zł

netto

Masz dodatkowe pytania?

Prześlij zapytanie lub zadzwoń

Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Z naszej strony oferujemy pomoc w logistyce np.  poprzez łączenie Was w pary.

W cenie otrzymujesz śniadania oraz lunche pomiędzy sesjami warsztatowymi.

Przed każdym wyjazdem powstaje dedykowana grupa na WhatsApp, na której są wszyscy uczestnicy wyjazdu. Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z uczestnikami jeszcze przed rozpoczęciem campu.

Standardem naszych campów są pokoje dwuosobowe. Istnieje jednak możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego. 

Jeździmy w gronie około 20 osób, wśród których znajdziesz przedsiębiorców z różnych branż, m.in. digital, SaaS, e-commerce oraz IT. Kameralny charakter naszych wyjazdów znacznie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, dzielenie się doświadczeniem oraz szukanie rozwiązań na palące problemy w firmie w oparciu o zaufanie między uczestnikami wyjazdu.

Jasne! Skontaktuj się z nami, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozliczania.

Founders Camp 2024

MiB sp. z o.o.
NIP 8133847001
35-060 Rzeszów,
ul. Juliusza Słowackiego 24/1104

Kontakt

Marta Dzikowska tel. 669 814 102

Polityka prywatności

© Founders Camp. Wszelkie prawa zastrzeżone

Case study Krzyśka i Aleksandra

Krzysztof Stola

BlueOwl

Siła networkingu na Founders Camp

Poznajmy bohaterów

Aleksander Cierniewski, z wieloletnim doświadczeniem jako COO w Semcore, słynie z umiejętności łączenia biznesu i operacyjnej doskonałości. Jego 11-letnia kariera w Semcore ukształtowała go w eksperta od skutecznych strategii.

Z kolei Krzysiek Stola, obecny CEO w agencji BlueOwl, znany jest ze swojej pasji do e-commerce oraz innowacji. Jego podejście do biznesu odzwierciedla dążenie do wyjątkowości, co czyni go mistrzem w kreowaniu unikalnych rozwiązań biznesowych.

Początek współpracy

Wszystko zaczyna się w maju 2021, gdy Krzysiek i Aleksander wspólnie wyruszają na Founders Camp. Już w trakcie trasy do Jastarni zdają sobie sprawę, że nadają na tych samych biznesowych falach. Pobyt na Campie tylko ich w tym umacnia. Od tego momentu pozostają w stałym kontakcie.

Rezultaty

Jest styczeń 2024. Krzysiek i Aleksander od pamiętnego Founders Camp odbyli setki rozmów na gruncie zawodowym i prywatnym. W końcu pada konkretna propozycja. Aleksander zostaje CEO spółki, której jednym ze współwłaścicieli jest Krzysiek – Automation First Business.

Od tej pory współpraca Krzyśka i Aleksandra wchodzi na kolejny poziom.

Wnioski

Przypadek Krzyśka i Aleksandra doskonale ilustruje, jak silnym katalizatorem wartościowych połączeń jest Founders Camp. Mimo upływu kilku lat, siła zbudowanych relacji między nimi była wystarczająca, aby dziś wspólnie budowali firmę.

Ta historia sukcesu może być również Twoją – odkryj pełnię możliwości, które czekają na Ciebie w Founders Camp. Zarezerwuj bilet i zacznij tworzyć drogę do biznesowych triumfów.

Franciszek Georgiew

Franciszek Georgiew jest właścicielem holdingu XXII Ventures, obejmującego firmy Tigers, Huqiao oraz Automation House. Jako dynamiczny przedsiębiorca, koncentruje się na budowaniu międzynarodowego holdingu i dzieleniu się wiedzą z innymi. Jego sukces opiera się na stawianiu ambitnych celów, jasnej strategii i silnej kulturze organizacyjnej, a także na dbałości o własne zdrowie i wytrzymałość, co pozwala mu na intensywną pracę. Prywatnie, interesuje się historią starożytną, psychologią i rozwojem technologii na świecie. Jest również hobbystycznym konsultantem biznesowym.

Elena Zhukova

Co-founder OKR Poland.

Od ponad 20 lat pomaga zarządom firm w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Szwecji i USA skutecznie budować i wdrażać strategie.
W swojej pracy używa między innymi metody OKR (Objectives measured by Key Results), którą wdrożyła w 18 organizacjach. Pracowała z firmami z branży IT (software production), produkcyjnej, logistycznej, lotniczej, medycznej, ecommerce, produkcji gier, usługowej, bankowej, jednostek samorządowych. Skala firm od 50 do kilku tysięcy osób. Liderka transformacji w kilku organizacjach, budowała i prowadziła zespoły, pracuje z liderami i zespołami w procesie transformacji.

Jest przedsiębiorczynią, mentorką, prowadzi warsztaty, uczy na studiach podyplomowych, prowadzi live’y kawa z OKRami, pisze artykuły, dzieli się doświadczeniem na konferencjach w USA i Europie.

Naprawdę kocha to, co robi i chciałaby, aby każdy founder budował takie firmy, które dają mu szczęście oraz wolność. Najbliższym jej celem jest zbudowanie silnej stabilnej firmy konsultingowej, która realnie pomaga, a nie tylko mądrze gada.

Arkadiusz Seidler

Prezes Zarządu Audioteka.cz, VP Executive Director Audioteka Group.

Dołączył do Audioteki w 2015 roku by zbudować w spółce dział Publishingu i Licencingu. Od 2016 r. członek Zarządu i Chief Content Officer, od 08.2021 r do 11.2023 – prezes zarządu Audioteka S.A. Od grudnia 2020 r. prezes zarządu spółki zależnej Audioteka.cz, od marca 2021 r. członek zarządu spółki zależnej Audioteka LT.

Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie także wykładowca na studiach podyplomowych na Wydziale Dziennikarstwa Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

Zawodowo pasjonat łączenia kultury z nowymi technologami. Prywatnie – miłośnik podróży, motocyklista, a od niedawna – caravaningu.

Marcin Kubik

Marcin Kubik jest doświadczonym profesjonalistą z ponad 13-letnim stażem na rynku nieruchomości. Jako założyciel Dwell Properties, butiku dedykowanego dla ambitnych inwestorów nieruchomościowych, oraz Expandeo, innowacyjnego marketplace’u dla sektora lokali usługowych, Marcin nieustannie dąży do rewolucjonizowania branży retailowej. Jego wizja stworzenia zrównoważonego ekosystemu w branży jest odpowiedzią na potrzeby miast przyszłości – aby były one nie tylko piękniejsze, ale również bardziej przyjazne mieszkańcom.

Wychowany we Włoszech, Marcin czerpie inspirację z bogatego dziedzictwa tego kraju, co znajduje odzwierciedlenie w jego głębokiej pasji do architektury, malarstwa oraz filozofii. Jego międzynarodowe doświadczenie i wyjątkowe podejście do biznesu nieruchomościowego sprawiają, że jest on cenionym ekspertem i innowatorem w branży.

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Jan Nowak

sembot.com

Paweł Szczecki

Jest współzałożycielem firmy Predica zajmującej się konsultingiem IT w obszarze technologii Microsoftu. Po sprzedaży firmy, której obroty wynosiły wówczas 100mln rocznie, pracuje dziś jako lider projektów strategicznych w SoftwareOne jak również jako członek rady nadzorczej oraz inwestor i w start-up’ie Tedee, zajmującym się smart lockami.

Zaczynał swoją ponad 15 letnia karierę zaczynając od bycia .NET developerem, później architektem systemów IT, wkrótce przeniosł się również do roli kierownika projektów. Dalej, po pomyślnym rozwinięciu relacji z głównymi klientami w Polsce, UE, USA i na Bliskim Wschodzie, zdecydował, że nadszedł czas, aby skupić się na budowaniu „wnętrza” firmy – szkieletu operacyjnego – ponieważ dalszy rozwój firmy byłby ograniczony z powodu niejasnych procesów operacyjnych typowych dla małych i średnich firm. Wtedy właśnie został liderem procesów biznesowych i operacyjnych – COO. W tej roli wykorzystywał swoje doświadczenie IT i metodę realizacji projektów, aby stopniowo budować wzajemnie powiązane procesy obejmujące wszystkie zespoły, zarówno specyficzne dla biznesu, jak i funkcje wspierające (HR, finanse, IT, marketing), uzupełniając je wewnętrznym zestawem rozwiązań IT.

Wreszcie, po ustabilizowaniu funkcji i zbudowaniu zespołów i ich liderów, delegował wszystkie obowiązki związane z zarządzaniem i działał jako lider i mentor dla innych stanowisk na poziomie C, stając się członkiem zarządu. Taka podróż pozwoliła Pawłowi wraz z innymi współzałożycielami zbudować firmę i realizować jej roczne plany biznesowe z 30-60% wzrostem rok do roku w ciągu ostatnich 6 lat.

Marek Talarczyk

Obecnie doradza spółkom technologicznym w rozwoju, współpracując z założycielami oraz zarządami firm w obszarach strategii wzrostu, exitów, leadershipu, sprzedaży b2b oraz negocjacji.

Do początku 2023, przez 7 lat budował Netguru – spółkę wspierającą startupy, scaleupy i korporacje w procesie akceleracji cyfrowej, tworząc produkty digitalowe. Firma współpracuje z największymi globalnymi markami, takimi jak UBS, Merck, Volkswagen, IKEA, Keller Williams, ale również z szybko rozwijającymi się innowatorami, takimi jak Solaris, Babbel czy Temi.

Dołączył do firmy w 2016 roku i kierował nią przez czas dynamicznego, 10-krotnego wzrostu przychodów i zysków oraz 6-krotnego wzrostu liczby współpracowników, najpierw jako COO przez 2 lata, a następnie przez 4 lata jako CEO.

Przed dołączeniem do Netguru, współtworzył islandzko-amerykański startup technologiczny Videntifier, który komercjalizował produkty oparte na opatentowanej technologii rozpoznawania wideo i zdjęć na ogromną skalę. Firma początkowo świadczyła produkty i usługi na rynku B2G, mając klientów takich jak Interpol, FBI czy DHS, a później rozszerzyła swoją działalność, wspierając duże firmy technologiczne. Jako COO przyczynił się do pozyskania finansowania (rundy Serie A i B), osiągnięcia rentowności i finalnego przejęcia przez Facebook (Meta).

Na początku swojej kariery pracował w Indiach, wspierając firmę Dewinter Opticals zajmującą się tworzeniem mikroskopów i oprogramowania do analizy obrazu mikroskopowego w rolach biznesowych.