Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Czerwcowa edycja Founders Camp odbędzie się w samym sercu Łotwy. Odkryj malowniczą architekturę Rygi w gronie innych founderów, uczestnicząc w obfitych w nowe doświadczenia mastermindach. Podczas tej edycji mocno skupimy się na tematach dotyczących leadershipu, budowy strategii, doskonałości operacyjnej oraz kulturze organizacji, która spaja wszystkie te elementy.
Idea Founders Camp pozwala łączyć wszystkie te elementy, tworząc środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń z innnymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami.
który wspiera powstawanie nowych inicjatyw oraz rozwój połączony z aktywnym wypoczynkiem.
Czerwcowa edycja Founders Camp odbędzie się w samym sercu Łotwy. Odkryj malowniczą architekturę Rygi w gronie innych founderów, uczestnicząc w obfitych w nowe doświadczenia mastermindach. Podczas tej edycji mocno skupimy się na tematach dotyczących leadershipu, budowy strategii, doskonałości operacyjnej oraz kulturze organizacji, która spaja wszystkie te elementy.
który wspiera powstawanie nowych inicjatyw oraz rozwój połączony z aktywnym wypoczynkiem.
Paliwem napędowym naszych wyjazdów jest konkretna dawka biznesowej wiedzy od ekspertów z branży. Weź udział w Founders Camp, a po wyjeździe wdrażaj od razu nową strategię dla automatyzacji procesów
w Twojej firmie.
Wierzymy, że dobre relacje tworzą innowacyjne środowiska pracy. Dlatego podczas wyjazdu stawiamy na wymianę doświadczeń z innymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami – bez zbędnego flexu, w gronie samych swoich.
Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z chillem. Zainspiruj się pięknem londyńskiej architektury, przemierzając aglomeracyjne ścieżki stolicy Łotwy z dala od codziennych problemów.
Obecnie doradza spółkom technologicznym w rozwoju, współpracując z założycielami oraz zarządami firm w obszarach strategii wzrostu, exitów, leadershipu, sprzedaży b2b oraz negocjacji.
Do początku 2023, przez 7 lat budował Netguru – spółkę wspierającą startupy, scaleupy i korporacje w procesie akceleracji cyfrowej, tworząc produkty digitalowe. Firma współpracuje z największymi globalnymi markami, takimi jak UBS, Merck, Volkswagen, IKEA, Keller Williams, ale również z szybko rozwijającymi się innowatorami, takimi jak Solaris, Babbel czy Temi.
Dołączył do firmy w 2016 roku i kierował nią przez czas dynamicznego, 10-krotnego wzrostu przychodów i zysków oraz 6-krotnego wzrostu liczby współpracowników, najpierw jako COO przez 2 lata, a następnie przez 4 lata jako CEO.
Przed dołączeniem do Netguru, współtworzył islandzko-amerykański startup technologiczny Videntifier, który komercjalizował produkty oparte na opatentowanej technologii rozpoznawania wideo i zdjęć na ogromną skalę. Firma początkowo świadczyła produkty i usługi na rynku B2G, mając klientów takich jak Interpol, FBI czy DHS, a później rozszerzyła swoją działalność, wspierając duże firmy technologiczne. Jako COO przyczynił się do pozyskania finansowania (rundy Serie A i B), osiągnięcia rentowności i finalnego przejęcia przez Facebook (Meta).
Na początku swojej kariery pracował w Indiach, wspierając firmę Dewinter Opticals zajmującą się tworzeniem mikroskopów i oprogramowania do analizy obrazu mikroskopowego w rolach biznesowych.
Jest współzałożycielem firmy Predica zajmującej się konsultingiem IT w obszarze technologii Microsoftu. Po sprzedaży firmy, której obroty wynosiły wówczas 100mln rocznie, pracuje dziś jako lider projektów strategicznych w SoftwareOne jak również jako członek rady nadzorczej oraz inwestor i w start-up’ie Tedee, zajmującym się smart lockami.
Zaczynał swoją ponad 15 letnia karierę zaczynając od bycia .NET developerem, później architektem systemów IT, wkrótce przeniosł się również do roli kierownika projektów. Dalej, po pomyślnym rozwinięciu relacji z głównymi klientami w Polsce, UE, USA i na Bliskim Wschodzie, zdecydował, że nadszedł czas, aby skupić się na budowaniu „wnętrza” firmy – szkieletu operacyjnego – ponieważ dalszy rozwój firmy byłby ograniczony z powodu niejasnych procesów operacyjnych typowych dla małych i średnich firm. Wtedy właśnie został liderem procesów biznesowych i operacyjnych – COO. W tej roli wykorzystywał swoje doświadczenie IT i metodę realizacji projektów, aby stopniowo budować wzajemnie powiązane procesy obejmujące wszystkie zespoły, zarówno specyficzne dla biznesu, jak i funkcje wspierające (HR, finanse, IT, marketing), uzupełniając je wewnętrznym zestawem rozwiązań IT.
Wreszcie, po ustabilizowaniu funkcji i zbudowaniu zespołów i ich liderów, delegował wszystkie obowiązki związane z zarządzaniem i działał jako lider i mentor dla innych stanowisk na poziomie C, stając się członkiem zarządu. Taka podróż pozwoliła Pawłowi wraz z innymi współzałożycielami zbudować firmę i realizować jej roczne plany biznesowe z 30-60% wzrostem rok do roku w ciągu ostatnich 6 lat.
Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z chillem. Zainspiruj się pięknem architektury miasta Rygi, przemierzając aglomeracyjne ścieżki stolicy Łotwy z dala od codziennych problemów.
Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z chillem. Zainspiruj się pięknem architektury Rygi, przemierzając aglomeracyjne ścieżki stolicy Łotwy z dala od codziennych problemów.
Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.
Marta Dzikowska
Sales & Partnership Manager
Marta Dzikowska
Sales & Partnership Manager
marta.dzikowska@marketingibiznes.pl
hello@founders.pl
tel. 669 814 102
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Z naszej strony oferujemy pomoc w logistyce np. poprzez łączenie Was w pary.
W cenie otrzymujesz śniadania oraz lunche pomiędzy sesjami warsztatowymi.
Przed każdym wyjazdem powstaje dedykowana grupa na WhatsApp, na której są wszyscy uczestnicy wyjazdu. Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z uczestnikami jeszcze przed rozpoczęciem campu.
Standardem naszych campów są pokoje dwuosobowe. Istnieje jednak możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego.
Poza częścią warsztatową na naszych campach możesz liczyć m.in. na wspólne zwiedzanie stolic europejskich, wieczory przy piwie czy inne dedykowane atrakcje w zależności od wybranej oferty.
Jeździmy w gronie około 20 osób, wśród których znajdziesz przedsiębiorców z różnych branż, m.in. digital, SaaS, e-commerce oraz IT. Kameralny charakter naszych wyjazdów znacznie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, dzielenie się doświadczeniem oraz szukanie rozwiązań na palące problemy w firmie w oparciu o zaufanie między uczestnikami wyjazdu.
Jasne! Skontaktuj się z nami, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozliczania.