Palermo to miasto niezwykłe, które zapewnia ekstremalne doznania: od przepychu barokowych kościołów, normańskich pałaców, arabskich kopuł i bizantyjskich mozaik, przez gwar tysiącletnich bazarów, ryk skuterów, sznury suszącego się prania rozpięte pomiędzy murami starej zabudowy, po baranie wnętrzności grillowane na ulicach i osiem tysięcy zmumifikowanych zwłok zwisających ze ścian krypty klasztoru kapucynów. Oto stolica Sycylii, miasto kontrastów i największego melanżu kultur współczesnej Italii, gdzie pomiędzy przeszłością a teraźniejszością granice wcale nie są wyraźne. To idealne miejsce dla przedsiębiorców poszukujących inspiracji i wyjątkowych doświadczeń.
Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.
Nasze warsztaty w Founders Camp to nie tylko szkolenia, ale prawdziwe spotkania umysłów, gdzie doświadczeni liderzy biznesu dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. To interaktywne, dynamiczne sesje, które stymulują do myślenia, inspirują do działania i otwierają nowe horyzonty. Uczestnicy mogą spodziewać się zarówno intensywnej nauki, jak i angażujących dyskusji, które pomagają w rozwoju osobistym i zawodowym.
Uczestnicy Founders Camp będą zakwaterowani w komfortowym, czterogwiazdkowym hotelu, który oferuje wysoki standard pobytu. Hotel został wybrany z myślą o zapewnieniu spokoju i wygody, niezbędnych po pełnych wrażeń dniach.
Przed każdym wyjazdem powstaje dedykowana grupa na WhatsApp, na której są wszyscy uczestnicy wyjazdu. Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z uczestnikami jeszcze przed rozpoczęciem campu.
Jeździmy w gronie około 20 osób, wśród których znajdziesz przedsiębiorców z różnych branż, m.in. digital, SaaS, e-commerce oraz IT. Kameralny charakter naszych wyjazdów znacznie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, dzielenie się doświadczeniem oraz szukanie rozwiązań na palące problemy w firmie w oparciu o zaufanie między uczestnikami wyjazdu.
Jasne! Skontaktuj się z nami, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozliczania.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Z naszej strony oferujemy pomoc w logistyce np. poprzez łączenie Was w pary.
W cenie otrzymujesz śniadania oraz lunche pomiędzy sesjami warsztatowymi.
Standardem naszych campów są pokoje dwuosobowe. Istnieje jednak możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego.
Aleksander Cierniewski, z wieloletnim doświadczeniem jako COO w Semcore, słynie z umiejętności łączenia biznesu i operacyjnej doskonałości. Jego 11-letnia kariera w Semcore ukształtowała go w eksperta od skutecznych strategii.
Z kolei Krzysiek Stola, obecny CEO w agencji BlueOwl, znany jest ze swojej pasji do e-commerce oraz innowacji. Jego podejście do biznesu odzwierciedla dążenie do wyjątkowości, co czyni go mistrzem w kreowaniu unikalnych rozwiązań biznesowych.
Wszystko zaczyna się w maju 2021, gdy Krzysiek i Aleksander wspólnie wyruszają na Founders Camp. Już w trakcie trasy do Jastarni zdają sobie sprawę, że nadają na tych samych biznesowych falach. Pobyt na Campie tylko ich w tym umacnia. Od tego momentu pozostają w stałym kontakcie.
Jest styczeń 2024. Krzysiek i Aleksander od pamiętnego Founders Camp odbyli setki rozmów na gruncie zawodowym i prywatnym. W końcu pada konkretna propozycja. Aleksander zostaje CEO spółki, której jednym ze współwłaścicieli jest Krzysiek – Automation First Business.
Od tej pory współpraca Krzyśka i Aleksandra wchodzi na kolejny poziom.
Przypadek Krzyśka i Aleksandra doskonale ilustruje, jak silnym katalizatorem wartościowych połączeń jest Founders Camp. Mimo upływu kilku lat, siła zbudowanych relacji między nimi była wystarczająca, aby dziś wspólnie budowali firmę.
Karol Popa jest certyfikowanym coachem metody Scaling Up pomagającej średniej wielkości firmom tworzyć mechanizmy przewidywalnego wzrostu biznesu.
Karol jest również udziałowcem i byłym członkiem zarządu firmy technologicznej dostarczającej rozwiązania omnichannel contact center w modelu SaaS. Wcześniej przez ponad 15 lat pracował jako strateg dla marek Orange, P&G, ING, Castorama, Fiat, Samsung, Prudential, HBO czy EY. Jego rolą było pomaganie klientom w tworzeniu strategii komunikacji dla ich produktów i usług. Karol brał udział w tworzeniu kampanii reklamowych nagrodzonych statuetkami EFFIE i KTR.
Absolwent wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
Karierę rozpoczynał jako programista, a później lider zespołu programistów Java.
Współzałożyciel firmy Craftware w roku 2009.
W ramach Craftware współpracował zarówno z korporacjami jak i startupami. Pomógł rozwinąć firmę do około 75 mln przychodu i około 320 osób przed sprzedażą udziałów do Orange Polska w grudniu 2020.
W chwili obecnej nadal w Craftware jako wiceprezes zarządu. Współtwórca firmowej wizji, strategii, oraz jej implementacji.
Prywatnie entuzjasta sportów zespołowych oraz gier typu MMO. Członek Entrepreneur Organization Poland.
Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego (Executive MBA), Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej. Posiada ponad dekadę doświadczenia w zarządzaniu projektami IT dla firm z listy Forbes 500, o łącznym budżecie sięgającym 100 milionów dolarów. Swoje międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Korei Południowej.
Od 8 lat związany jest z Craftware, gdzie obecnie kieruje jedną z dwóch jednostek biznesowych, generującą ok 60 mln przychodu. Oferuje klientom szeroką gamę usług, od strategicznego doradztwa po kompleksowe wdrożenia systemów informatycznych. Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii wzrostu firmy, koncentrując się na usprawnieniu działań sprzedażowych i marketingowych oraz eksploracji nowych gałęzi biznesowych.
Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci, pasjonat narciarstwa oraz inwestor na Podhalu.