Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Wielu z nas buduje swoje firmy, ale ilu już dziś mogłoby wyjechać na miesięczne wakacje i firma dalej mogłaby funkcjonować nie mówiąc o tym aby w tym czasie się rozwijała? Często nagłe sytuacje jak choroba, gorszy czas prywatny stawiają firmy w niecodziennej sytuacji, muszą zmierzyć się z funkcjonowaniem bez swojej głowy.
Umówmy się – nie jedziemy tam dla przyjemności. No dobra, jedziemy – ale! Podczas pobytu w Budapeszcie nie zmarnujemy ani chwili. Wyciśniemy w 100% każdą sekundę przeznaczoną na rozwój, szkolenia i warsztaty.
Wspaniali, niepowtarzalni ludzie posiadający ugruntowaną wiedzę i doświadczenia w zakresie prowadzenia firmy, to paliwo rakietowe naszego wyjazdu. Obiecujemy Ci – z nami nie tylko nie będziesz się nudził, zawrzesz tu znajomości, które będą owocowały w Twoim biznesie przez długie lata.
Odetchnij i zagłęb się w wyjątkową architekturę Budapesztu. Poświęć uwagę pysznej kuchni i ładuj baterie podczas rejsu po Dunaju.
Profesjonalny menedżer z udokumentowanym doświadczeniem w zakresie znaczącego wzrostu wartości przedsiębiorstw (transakcje inwestycyjne przekraczające 1 MLD EURO), inwestor.
Ponad 20 letnie doświadczenie w zakresie strategii rozwoju, zarządzania, analizy i planowania, transformacji, optymalizacji systemów działania przedsiębiorstw i zarządzania projektami, zdobyte w szeregu organizacji na stanowiskach managerskich (międzynarodowy konsulting, korporacje, szybko rosnące organizacje). Obecnie CEO Divante (w ciągu 4 lat ponad 4 krotne zwiększenie skali organizacji przy stałym zwiększaniu rentowności).
Karol Popa jest certyfikowanym coachem metody Scaling Up pomagającej średniej wielkości firmom tworzyć mechanizmy przewidywalnego wzrostu biznesu.
Karol jest również udziałowcem i byłym członkiem zarządu firmy technologicznej dostarczającej rozwiązania omnichannel contact center w modelu SaaS. Wcześniej przez ponad 15 lat pracował jako strateg dla marek Orange, P&G, ING, Castorama, Fiat, Samsung, Prudential, HBO czy EY. Jego rolą było pomaganie klientom w tworzeniu strategii komunikacji dla ich produktów i usług. Karol brał udział w tworzeniu kampanii reklamowych nagrodzonych statuetkami EFFIE i KTR.
Gdy jeżdżą sami przedsiębiorcy, atmosfera jest wyjątkowa. Ludzie o takim samym mindsecie, podobnych wartościach i nadrzędnym celu – budowaniu firmy, która daje wolność i szczęście dla foundera i jego najbliższych. Prócz wartości merytorycznej jaką niesie Founders Camp, dzięki jego magicznej atmosferze wyjedziesz przepełniony, bądź przepełniona toną inspiracji i przede wszystkim wypoczniesz! Przy dynamicznie rozwijających się organizacjach, nie masz czas na spotkania, nie masz czasu na odpoczynek, a my chcemy Ci zagwarantować i jedno i drugie. Głęboko wierzymy, że tylko spełnieni i wypoczęci przedsiębiorcy są wstanie zdobywać ŚWIAT.
Seryjny przedsiębiorca będący udziałowcem projektów, które odniosły sukces na dużą skalę. Współwłaściciel jednego z największych sklepów internetowych z materacami, najpopularniejszego w Polsce oprogramowania SaaS do sprzedaży online dla branży poligraficznej oraz właściciel Agencji.com – holistycznej agencji wzrostu sprzedaży dedykowanej e-commerce oraz startupom.
Aktualnie większość swoich sił koncentruje na rozwoju Sembot.com – projektu o globalnych aspiracjach, który pozwala na automatyzację prowadzenia kampanii internetowych przez agencje performance i sklepy internetowe.
Bartosz Ferenc wystąpi w trakcie Founders Camp z prelekcją oraz będzie można z nim porozmawiać 1:1.
VP i Co-Founder w Autenti. Jest przedsiębiorcą, pasjonatem marketingu produktowego i nowych mediów. Z wykształcenia ekonomista, w tym absolwent studiów MBA, przez blisko 20 lat swojej kariery zawodowej związany był z rynkiem mediów. Pracował w RMF FM, Radiu Eska i Grupie Onet. W latach 2008 – 2013 jako dyrektor działu online w TVN SA kreował strategię spółki w obszarze online oraz odpowiadał za jej realizację. Jest twórcą platformy wideo player.pl oraz kilkudziesięciu serwisów internetowych.
W Autenti odpowiada za marketing, sprzedaż oraz rozwój biznesu.
Tomasz Plata wystąpi z prelekcją na temat budowania wewnątrz organizacji innowacji. Z Tomaszem będzie można w trakcje Founders Camp porozmawiać na tematy:
Expo Congress Hotel usytuowany jest w zielonej części Budapesztu. Goście mogą bezpłatnie korzystać z sauny i centrum fitness.
Jedna z najbardziej malowniczych tras, wspaniałe warunki i… rywalizacja. Zwycięzca wygra atrakcyjną nagrodę.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np. przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację
Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.
Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.
Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.