Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Jeśli zewsząd słyszysz, że brakuje odpowiednich ludzi do pracy to czas wziąć sprawy w swoje ręce. Digital camp to wiedza, networking, warsztaty. To nie wszystko! Na wyjeździe przede wszystkim łączymy pracę z odpoczynkiem. Będziemy się wspólnie zanurzać w nauce.
To nie będzie zwykły wyjazd szkoleniowy, po którym wszyscy rozjedziemy się do domów. Chcemy, by te trzy dni były czasem zanurzania się w tajniki prowadzenia biznesu, marketingu oraz sprzedaży.
Na rynku nie tylko brakuje wykwalifikowanych programistów, ale i marketerów czy sprzedawców. Osób, które będą umiały działać także globalnie. Chcemy temu zaradzić! Celem naszego Digital Camp jest stworzenie wyspecjalizowanej kadry z Polski. Zarówno, jeśli chodzi o Founderów, podnoszących kwalifikacje, jak i pracowników.
Chcemy ukształtować T-shaped marketerów. Osoby wyspecjalizowane i wszechstronne, które mają zakorzeniony globalny mindset i wiedzą, jak pomóc organizacji stawać się liderem.
Każdy uczestnik Digital Camp otrzyma odpowiednią certyfikację potwierdzającą udział oraz zdobyte kompetencje. To jeden z ważnych elementów, który będzie mógł zobaczyć przyszły pracodawca.
Wyselekcjonowana ekspercka wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży. Dzięki niej Founderzy będą mogli robić kompleksowe onboardingi swoim pracownikom, którzy chcą się rozwijać i świadczyć usługi w przyszłości.
Wierzymy w T-shaped marketerów. Dlatego chcemy dostarczyć kompetencji, by mogli pomagać rozwijać się swoim organizacjom globalnie.
Chcemy zanurzać się w tajniki biznesu, marketingu oraz sprzedaży. Wyciśniemy 100% kwalifikacji.
Stawiamy na relacje! Zarówno biznesowe, jak i prywatne. U nas spotkasz osoby o podobnym mindsecie.
Z nami się wyciszysz i uzyskasz nową energię do działania.
Chief Growth Officer w Neoteric, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w gdańskim software house specjalizującym się w AI i branży fitness.
Posiada 12 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu usług software development. Posiada bogate doświadczenie zarówno w lead generation, outbound, ABM, business development jak i account management. Wcześniej jako Head of Business Development pracował w Mobica i Netguru, zarządzał zespołami sprzedaży w Polsce i UK.
W czasie wolnym Darek to triathlonista i ojciec dwójki dzieci.
Mateusz współtworzy Brainhub (ponad 80 osób), specjalizującej się w budowaniu epickich aplikacji webowych i mobilnych w oparciu o JS (Node.js, React.js i wiele innych) dla klientów z całego świata. Wyróżnionej przez Deloitte, Financial Times czy Puls Biznesu jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie. Przed Brainhub budował startupy w Niemczech, a jeden z nich został wsparty przez akcelerator o2 (Telefonica). Specjalizuje się szczególnie w sprzedaży B2B, inbound marketingu i budowaniu biznesów od 0.
Od 2010 roku jestem przedsiębiorcą, niektórzy twierdzą, że seryjnym 🔫🔫 🙂
Obecne zajęcia:
W przeszłości współtworzyłem:
Od zawsze tworzyłem produkty dla siebie lub dla Klientów, które chciałbym polecać innym. Często tworząc również procesy umożliwiające ich sprzedaż.
Seryjny przedsiębiorca będący udziałowcem projektów, które odniosły sukces na dużą skalę. Współwłaściciel jednego z największych sklepów internetowych z materacami, najpopularniejszego w Polsce oprogramowania SaaS do sprzedaży online dla branży poligraficznej oraz właściciel Agencji.com – holistycznej agencji wzrostu sprzedaży dedykowanej e-commerce oraz startupom.
Aktualnie większość swoich sił koncentruje na rozwoju Sembot.com – projektu o globalnych aspiracjach, który pozwala na automatyzację prowadzenia kampanii internetowych przez agencje performance i sklepy internetowe.
Bartosz Ferenc wystąpi w trakcie Founders Camp z prelekcją oraz będzie można z nim porozmawiać 1:1.
VP i Co-Founder w Autenti. Jest przedsiębiorcą, pasjonatem marketingu produktowego i nowych mediów. Z wykształcenia ekonomista, w tym absolwent studiów MBA, przez blisko 20 lat swojej kariery zawodowej związany był z rynkiem mediów. Pracował w RMF FM, Radiu Eska i Grupie Onet. W latach 2008 – 2013 jako dyrektor działu online w TVN SA kreował strategię spółki w obszarze online oraz odpowiadał za jej realizację. Jest twórcą platformy wideo player.pl oraz kilkudziesięciu serwisów internetowych.
W Autenti odpowiada za marketing, sprzedaż oraz rozwój biznesu.
Tomasz Plata wystąpi z prelekcją na temat budowania wewnątrz organizacji innowacji. Z Tomaszem będzie można w trakcje Founders Camp porozmawiać na tematy:
Konferencja odbędzie się w nowoczesnym kompleksie hotelowym „Hotel Prezydent”, który położony jest w samym środku Puszczy Pilickiej.
Nowoczesne sale konferencyjne pozwolą na wygodne prowadzenie warsztatów a przestronne i wygodne pokoje gwarantują pobyt w doskonałych warunkach.
+ indywidualny wykład aby poprawić jakość naszej postawy i na długo po wyjeździe umieć samemu zadbać o swoje plecy
Jedna z najbardziej malowniczych tras, wspaniałe warunki i… rywalizacja. Zwycięzca wygra atrakcyjną nagrodę.
Dzięki nim zrozumiesz lepiej siebie, dowiesz się jak radzić sobie ze stresem czy zadbasz o swoje lepsze samopoczucie
Wieczorne zapoznanie się i długie rozmowy o biznesach, fuckupach, wyzwaniach i kamieniach milowych w naszych organizacjach
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np. przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację
Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.
Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.
Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.