10-13 MAJA 2022
SPAŁA

Cyfro Camp

Camp dla przedsiębiorców i specjalistów z branży software

Idea Founders Camp

Jeśli zewsząd słyszysz, że brakuje odpowiednich ludzi do pracy to czas wziąć sprawy w swoje ręce. Digital camp to wiedza, networking, warsztaty. To nie wszystko! Na wyjeździe przede wszystkim łączymy pracę z odpoczynkiem. Będziemy się wspólnie zanurzać w nauce.

To nie będzie zwykły wyjazd szkoleniowy, po którym wszyscy rozjedziemy się do domów. Chcemy, by te trzy dni były czasem zanurzania się w tajniki prowadzenia biznesu, marketingu oraz sprzedaży.

O Campie

Na rynku nie tylko brakuje wykwalifikowanych programistów, ale i marketerów czy sprzedawców. Osób, które będą umiały działać także globalnie. Chcemy temu zaradzić! Celem naszego Digital Camp jest stworzenie wyspecjalizowanej kadry z Polski. Zarówno, jeśli chodzi o Founderów, podnoszących kwalifikacje, jak i pracowników. 

Chcemy ukształtować T-shaped marketerów. Osoby wyspecjalizowane i wszechstronne, które mają zakorzeniony globalny mindset i wiedzą, jak pomóc organizacji stawać się liderem. 

Korzyści

Certyfikat

Każdy uczestnik Digital Camp otrzyma odpowiednią certyfikację potwierdzającą udział oraz zdobyte kompetencje. To jeden z ważnych elementów, który będzie mógł zobaczyć przyszły pracodawca. 

Podniesione kwalifikacje

Wyselekcjonowana ekspercka wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży. Dzięki niej Founderzy będą mogli robić kompleksowe onboardingi swoim pracownikom, którzy chcą się rozwijać i świadczyć usługi w przyszłości. 

Wszechstronność

Wierzymy w T-shaped marketerów. Dlatego chcemy dostarczyć kompetencji, by mogli pomagać rozwijać się swoim organizacjom globalnie.

Wiedza

Chcemy zanurzać się w tajniki biznesu, marketingu oraz sprzedaży. Wyciśniemy 100% kwalifikacji.

Networking

Stawiamy na relacje! Zarówno biznesowe, jak i prywatne. U nas spotkasz osoby o podobnym mindsecie.

Odpoczynek

Z nami się wyciszysz i uzyskasz nową energię do działania.

Dla kogo?

Dla founderów softwarehouse, SaaS i agencji digital, które myślą o działaniach poza Polską

Dla osób zajmujących się sprzedażą lub marketingiem w Softwarehouse

Dla team leaderów, które zarządzają zespołami w firmach technologicznych

Warsztaty

Darek Kociecki

Chief Growth Officer w Neoteric, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w gdańskim software house specjalizującym się w AI i branży fitness.

Posiada 12 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu usług software development. Posiada bogate doświadczenie zarówno w lead generation, outbound, ABM, business development jak i account management. Wcześniej jako Head of Business Development pracował w Mobica i Netguru, zarządzał zespołami sprzedaży w Polsce i UK.

W czasie wolnym Darek to triathlonista i ojciec dwójki dzieci.

Mateusz Warcholiński

Mateusz współtworzy Brainhub (ponad 80 osób), specjalizującej się w budowaniu epickich aplikacji webowych i mobilnych w oparciu o JS (Node.js, React.js i wiele innych) dla klientów z całego świata. Wyróżnionej przez Deloitte, Financial Times czy Puls Biznesu jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie. Przed Brainhub budował startupy w Niemczech, a jeden z nich został wsparty przez akcelerator o2 (Telefonica). Specjalizuje się szczególnie w sprzedaży B2B, inbound marketingu i budowaniu biznesów od 0.

Szymon Darowski

Od 2010 roku jestem przedsiębiorcą, niektórzy twierdzą, że seryjnym 🔫🔫 🙂

Obecne zajęcia:

  • ⚒ Firmę produkującą zabudowy meblowe na wymiar w modelu outsorcingowym (marka: GrupaMeblarska.pl).
  • Zajmuję się wyszukiwaniem okazji inwestycyjnych w branży nieruchomości dla inwestorów oraz obsługą procesów z tym związanych. Głównie: zakup, remonty, wynajem, sprzedaż nieruchomości.


W przeszłości współtworzyłem:

  • software-house w modelu agencyjnym (marki: Nextima, VRAgency), 
  • Pierwsze w Polsce zakupy subskrypcyjne (marka: KissBox) [2012 rok]
  • Z branżą nowych technologii i sprzedażą związany od 2009 roku.

 

Od zawsze tworzyłem produkty dla siebie lub dla Klientów, które chciałbym polecać innym. Często tworząc również procesy umożliwiające ich sprzedaż.

W programie

Warsztaty Darka Kocieckiego

Agenda:

Warsztaty Szymona Darowskiego

Agenda:

Rozmowy 1:1

Bartosz Ferenc

Seryjny przedsiębiorca będący udziałowcem projektów, które odniosły sukces na dużą skalę. Współwłaściciel jednego z największych sklepów internetowych z materacami, najpopularniejszego w Polsce oprogramowania SaaS do sprzedaży online dla branży poligraficznej oraz właściciel Agencji.com – holistycznej agencji wzrostu sprzedaży dedykowanej e-commerce oraz startupom.

Aktualnie większość swoich sił koncentruje na rozwoju Sembot.com – projektu o globalnych aspiracjach, który pozwala na automatyzację prowadzenia kampanii internetowych przez agencje performance i sklepy internetowe.

Bartosz Ferenc wystąpi w trakcie Founders Camp z prelekcją oraz będzie można z nim porozmawiać 1:1.

Tomasz Plata

VP i Co-Founder w Autenti. Jest przedsiębiorcą, pasjonatem marketingu produktowego i nowych mediów. Z wykształcenia ekonomista, w tym absolwent studiów MBA, przez blisko 20 lat swojej kariery zawodowej związany był z rynkiem mediów. Pracował w RMF FM, Radiu Eska i Grupie Onet. W latach 2008 – 2013 jako dyrektor działu online w TVN SA kreował strategię spółki w obszarze online oraz odpowiadał za jej realizację. Jest twórcą platformy wideo player.pl oraz kilkudziesięciu serwisów internetowych.
W Autenti odpowiada za marketing, sprzedaż oraz rozwój biznesu.

Tomasz Plata wystąpi z prelekcją na temat budowania wewnątrz organizacji innowacji. Z Tomaszem będzie można w trakcje Founders Camp porozmawiać na tematy:

Hotel Prezydent

Hotel blisko natury

Konferencja odbędzie się w nowoczesnym kompleksie hotelowym „Hotel Prezydent”, który położony jest w samym środku Puszczy Pilickiej.

Nowoczesne sale konferencyjne pozwolą na wygodne prowadzenie warsztatów a przestronne i wygodne pokoje gwarantują pobyt w doskonałych warunkach.

Atrakcje

Masaż dla każdego campowicza

+ indywidualny wykład aby poprawić jakość naszej postawy i na długo po wyjeździe umieć samemu zadbać o swoje plecy

Spływ kajakowy Pilicą

Jedna z najbardziej malowniczych tras, wspaniałe warunki i… rywalizacja. Zwycięzca wygra atrakcyjną nagrodę.

Ćwiczenia oddechowe

Dzięki nim zrozumiesz lepiej siebie, dowiesz się jak radzić sobie ze stresem czy zadbasz o swoje lepsze samopoczucie

Founders beer

Wieczorne zapoznanie się i długie rozmowy o biznesach, fuckupach, wyzwaniach i kamieniach milowych w naszych organizacjach

Nasze wyjazdy oczami uczestnika

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Jest doskonale. Jestem drugi raz i nie żałuję. Bardzo dobra inicjatywa z super ludźmi. Zdecydowanie polecam.

Michał Pośnik, HearMe

Na Founders Camp bardzo podoba mi się network. Są fascynujące osoby, z którymi można porozmawiać na temat ich biznesu oraz ich życia.

Diana Koziarska, Smok Ventures

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Przyjechałem ze względu na nowe znajomości i kontakty. Celem była także edukacja. Jest bardzo wielu ciekawych prelegentów i mentorów, którzy mają ogromną ekspertyzę w konkretnych dziedzinach.

Łukasz Gągała

Największa zaleta Founders Camp to ludzie i networking - możliwość wymiany wiedzy. Jestem już drugi raz i pewnie będę też trzeci raz więc wrażenia jak najlepsze.

Mateusz Solecki

Odtwórz wideo

Rejestracja

Cena biletu

3 299 zł

netto

Co zawiera cena?

Sprzedane bilety: 34 z 70 miejsc.

15 lutego cena biletów wzrasta o 200 zł!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Formularz zgłoszeniowy

Wspomnienia z poprzednich edycji

Odtwórz wideo

Sponsor główny

Patronat medialny

FAQ

Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np.  przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację

Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.

Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.

Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.

Cyfro Camp
2022

MiB sp. z o.o.
NIP 8133847001
35-060 Rzeszów,
ul. Juliusza Słowackiego 24/1104

Kontakt

camp@marketingibiznes.pl

503 934 638

Polityka prywatności

© Founders Camp. Wszelkie prawa zastrzeżone