
Odtwórz wideo

Odtwórz wideo
Nie traktuj naszego obozu jak zwykły biznesowy wyjazd integracyjny. Bieszczadzki Founders Camp to czas odnowy dla umysłu przedsiębiorcy, będący jednocześnie 2 dniowym skutecznym procesem przemiany w niezależnego przywódcę.
Tym razem na nasz Camp zabieramy właścicieli małych i średnich przedsiębiostw. Będziemy uczyć się podnoszenia rentowności firmy do możliwego maksimum przy minimalnym zaangażowaniu foundera.
Umówmy się – nie jedziemy tam dla przyjemności. No dobra, jedziemy – ale! Podczas bieszczadzkiego Campu nie zmarnujemy ani chwili. Wyciśniemy w 100% każdą sekundę przeznaczoną na rozwój, szkolenia i warsztaty.
Wspaniali, niepowtarzalni ludzie posiadający ugruntowaną wiedzę i doświadczenia w zakresie prowadzenia firmy, to paliwo rakietowe naszego wyjazdu. Obiecujemy Ci – z nami nie tylko nie będziesz się nudził, zawrzesz tu znajomości, które będą owocowały w Twoim biznesie przez długie lata.
Zamknij oczy i odetchnij pełną piersią, czując zapach dzikich lasów. Właśnie tam, w jednym z najbardziej pierwotnych miejsc w Polsce, w pełni wyciszysz się i zatrzymasz by naładować baterie.
Konsultantka biznesowa od zwiększania wyników i efektywności zespołów. Pomaga firmom znaleźć dźwignie i rozwiązać wyzwania na drodze do wzrostu. Współpracowała z Pracuj.pl i agencją marketingową Tigers, w której przeprowadziła rebranding oraz restrukturyzację działów marketingu i e-commerce. Zbudowała procesy działu sprzedaży ze wzrostem w sprzedaży abonamentowej usług B2B o 176% w pierwszym miesiącu działań i 350% w perspektywie półrocza. Od 12-lat pasjonuje się psychologią.
W branży digital aktywna od 2010 roku. Od listopada 2020 zarządza EL Passion – agencją zajmującą się projektowaniem i budową produktów cyfrowych, która wspiera przedsiębiorców oraz firmy w tworzeniu aplikacji i stron internetowych. Wcześniej zajmowała się rozwojem i sprzedażą usług digital marketingowych m.in. jako Managing Director polskiej filii grupy mediowej Omnicom – agencji Resolution specjalizującej się w performance marketingu.
W wolnych chwilach hodowca mrówek, trenerka Dimaq i foodie traveler.
Seryjny przedsiębiorca będący udziałowcem projektów, które odniosły sukces na dużą skalę. Współwłaściciel jednego z największych sklepów internetowych z materacami, najpopularniejszego w Polsce oprogramowania SaaS do sprzedaży online dla branży poligraficznej oraz właściciel Agencji.com – holistycznej agencji wzrostu sprzedaży dedykowanej e-commerce oraz startupom.
Aktualnie większość swoich sił koncentruje na rozwoju Sembot.com – projektu o globalnych aspiracjach, który pozwala na automatyzację prowadzenia kampanii internetowych przez agencje performance i sklepy internetowe.
Bartosz Ferenc wystąpi w trakcie Founders Camp z prelekcją oraz będzie można z nim porozmawiać 1:1.
VP i Co-Founder w Autenti. Jest przedsiębiorcą, pasjonatem marketingu produktowego i nowych mediów. Z wykształcenia ekonomista, w tym absolwent studiów MBA, przez blisko 20 lat swojej kariery zawodowej związany był z rynkiem mediów. Pracował w RMF FM, Radiu Eska i Grupie Onet. W latach 2008 – 2013 jako dyrektor działu online w TVN SA kreował strategię spółki w obszarze online oraz odpowiadał za jej realizację. Jest twórcą platformy wideo player.pl oraz kilkudziesięciu serwisów internetowych.
W Autenti odpowiada za marketing, sprzedaż oraz rozwój biznesu.
Tomasz Plata wystąpi z prelekcją na temat budowania wewnątrz organizacji innowacji. Z Tomaszem będzie można w trakcje Founders Camp porozmawiać na tematy:
Komfortowy hotel położony w Bieszczadach, z przepięknymi malowniczymi widokami na jezioro Solińskie. Dla naszych campowiczów to komfort i pewność, że prócz intensywnej nauki będą mogli odpocząć i zrelaksować się.
Jedna z najbardziej malowniczych tras, wspaniałe warunki i… rywalizacja. Zwycięzca wygra atrakcyjną nagrodę.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np. przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację
Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.
Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.
Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.