Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Wyjedź w gronie 30 innych founderów i przygotuj się na wyzwania związane z budowaniem skutecznego zespołu, marketingu oraz sprzedaży na szeroką skalę. I pamiętaj, że równie ważny jak praca nad strategią globalnej firmy, jest branżowy networking.
Idea Founders Camp pozwala łączyć wszystkie te elementy, tworząc środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń z innnymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami.
który wspiera powstawanie nowych inicjatyw oraz rozwój połączony z aktywnym wypoczynkiem.
Paliwem napędowym naszych wyjazdów jest konkretna dawka biznesowej wiedzy od ekspertów z branży. Weź udział w Founders Camp, a po wyjeździe wdrażaj od razu nową strategię dla automatyzacji procesów
w Twojej firmie.
Wierzymy, że dobre relacje tworzą innowacyjne środowiska pracy. Dlatego podczas wyjazdu stawiamy na wymianę doświadczeń z innymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami – bez zbędnego flexu, w gronie samych swoich.
Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z odpoczynkiem To właśnie wśród kojącej zieleni lasów odpoczywamy, aby później wracać zmotywowanym i wznosić swoją firmę na nieznane dotąd wyżyny!
Mateusz Baranowski zajmuje się growth hackingiem, od 9 lat, pomagając firmom rosnąć dzięki tworzeniu skutecznych strategii wzrostu i kampanii reklamowych. Swoją karierę zaczynał jako specjalista Google Ads, jednak już wtedy wiedział, że to za mało, aby skutecznie generować wzrost dla klientów. Zamiłowanie do metodologii Growth doprowadziło go do stania się T-shaped marketerem. Swoje doświadczenie zdobywał, pracując dla największych i najbardziej renomowanych agencji oraz domów mediowych, w tym dla jednej z największych firm IT w Polsce. Podczas całej swojej kariery pomagał dziesiątkom przedsiębiorstw – od małych biznesów lokalnych, przez duże organizacje B2B, aż po ogromne biznesy e-commerce. Właśnie tym doświadczeniem Mateusz podzieli się z Tobą podczas warsztatów.
Paweł Łopatka posiada wieloletnie doświadczenie kierownicze, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym, w zakresie rozwijaniu biznesu, zarządzaniu organizacjami, projektami i zespołami w czasach ciągłych zmian. Mentor i coach środowisk startupowych w Polsce i Europie. Obecnie zatrudniony przez Customertimes na stanowisku SVP Strategic Portfolio Leader. Absolwent Politechniki Opolskiej, Abertay University w Dundee oraz studiów doktoranckich z zakresu Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zdobywał globalne doświadczenie w firmach takich jak Redknee, Nokia, Siemens, BBC Scotland i SoftServe działających w regionach EMEA i APAC. Uznany Menedżerem Roku 2018 przez Stowarzyszenie ProProgressio, a także Tygrysem Biznesu w latach 2017-2022 jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i w Europie.
Niedaleko Góry Kalwarii, w Czersku, wznoszą się malownicze ruiny XIV-wiecznego, gotyckiego zamku – 3 wieże i fragmenty murów obronnych. Legenda głosi, że w lochach zachowały się skarby Konrada Mazowieckiego, pilnuje ich smok, a przy pełni księżyca przybywa duch Bony Sforzy, szukając rozsypanych niegdyś pereł.
Rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np. przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację
Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.
Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.
Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.