20-23 KWIECIEŃ 2022
OKOLICE WARSZAWY

Budowanie globalnej organizacji

Wyjątkowy wyjazd dla 30 founderów przekraczających 1,5 mln przychodu rocznie

Idea Founders Camp

Wypłyń na szerokie wody i zbuduj globalną organizację. 

 

Wyjedź w gronie 30 innych founderów i przygotuj się na wyzwania związane z budowaniem skutecznego zespołu, marketingu oraz sprzedaży na szeroką skalę. I pamiętaj, że równie ważny jak praca nad strategią globalnej firmy, jest branżowy networking.

 

Idea Founders Camp pozwala łączyć wszystkie te elementy, tworząc środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń z innnymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami.

 

Razem budujemy biznesowy ekosystem,

który wspiera powstawanie nowych inicjatyw oraz rozwój połączony z aktywnym wypoczynkiem.

Wiedza

Paliwem napędowym naszych wyjazdów jest konkretna dawka biznesowej wiedzy od ekspertów z branży. Weź udział w Founders Camp, a po wyjeździe wdrażaj od razu nową strategię dla automatyzacji procesów
w Twojej firmie.

Networking

Wierzymy, że dobre relacje tworzą innowacyjne środowiska pracy. Dlatego podczas wyjazdu stawiamy na wymianę doświadczeń z innymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami – bez zbędnego flexu, w gronie samych swoich.

Odpoczynek

Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z odpoczynkiem To właśnie wśród kojącej zieleni lasów odpoczywamy, aby później wracać zmotywowanym i wznosić swoją firmę na nieznane dotąd wyżyny!

Dlaczego warto?

Networking

Razem z Tobą w Founders Camp weźmie udział 29 innych founderów. Wyjazd będzie świetną okazją do umocnienia branżowego networkingu, dzięki któremu poszerzysz siatkę kontaktów, inspirując oraz dzieląc się swoim doświadczeniem z innymi przedsiębiorcami.

Praktyczne warsztaty

Ten wyjazd to nie tylko reset dla ducha i ciała, ale również wzrost wiedzy biznesowej z zakresu automatyzacji procesów w firmie w celu usprawnienia działań. Poznasz również narzędzia i sposoby, pozwalające na budowę strategii organizacji skupionej na zwiększaniu zysków.

Dla kogo?

Dla organizacji przekraczających 1,5 mln przychodu rocznie, które zatrudniają przynajmniej kilku pracowników

Dla firm, które chcą zbudować skuteczną strategię generującą konkretne zyski
w organizacji

Dla founderów, którym zależy na wymianie doświadczeń z osobami o podobnym mindsecie

Warsztaty

Mateusz Baranowski

Mateusz Baranowski zajmuje się growth hackingiem, od 9 lat, pomagając firmom rosnąć dzięki tworzeniu skutecznych strategii wzrostu i kampanii reklamowych. Swoją karierę zaczynał jako specjalista Google Ads, jednak już wtedy wiedział, że to za mało, aby skutecznie generować wzrost dla klientów. Zamiłowanie do metodologii Growth  doprowadziło go do stania się T-shaped marketerem. Swoje doświadczenie zdobywał, pracując dla największych i najbardziej renomowanych agencji oraz domów mediowych, w tym dla jednej z największych firm IT w Polsce. Podczas całej swojej kariery pomagał dziesiątkom przedsiębiorstw – od małych biznesów lokalnych, przez duże organizacje B2B, aż po ogromne biznesy e-commerce. Właśnie tym doświadczeniem Mateusz podzieli się z Tobą podczas warsztatów.

Paweł Łopatka

Paweł Łopatka posiada wieloletnie doświadczenie kierownicze, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym, w zakresie rozwijaniu biznesu, zarządzaniu organizacjami, projektami i zespołami w czasach ciągłych zmian. Mentor i coach środowisk startupowych w Polsce i Europie. Obecnie zatrudniony przez Customertimes na stanowisku SVP Strategic Portfolio Leader. Absolwent Politechniki Opolskiej, Abertay University w Dundee oraz studiów doktoranckich z zakresu Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zdobywał globalne doświadczenie w firmach takich jak Redknee, Nokia, Siemens, BBC Scotland i SoftServe działających w regionach EMEA i APAC. Uznany Menedżerem Roku 2018 przez Stowarzyszenie ProProgressio, a także Tygrysem Biznesu w latach 2017-2022 jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i w Europie.

W programie

Paweł Łopatka - warsztat

Agenda:

Atrakcje

Night city

Może jeszcze nie cyberpunk, ale tuż przed jego progiem… Wieczorny wyjazd do Warszawy w gronie samych swoich pozwala na reset. Wspólnie bawimy się oraz inspirujemy, aby sięgać wyżej.

Founders beer

Rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.

Nasze wyjazdy oczami uczestnika

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Jest doskonale. Jestem drugi raz i nie żałuję. Bardzo dobra inicjatywa z super ludźmi. Zdecydowanie polecam.

Michał Pośnik, HearMe

Na Founders Camp bardzo podoba mi się network. Są fascynujące osoby, z którymi można porozmawiać na temat ich biznesu oraz ich życia.

Diana Koziarska, Smok Ventures

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Przyjechałem ze względu na nowe znajomości i kontakty. Celem była także edukacja. Jest bardzo wielu ciekawych prelegentów i mentorów, którzy mają ogromną ekspertyzę w konkretnych dziedzinach.

Łukasz Gągała

Największa zaleta Founders Camp to ludzie i networking - możliwość wymiany wiedzy. Jestem już drugi raz i pewnie będę też trzeci raz więc wrażenia jak najlepsze.

Mateusz Solecki

Odtwórz wideo

Rejestracja

Cena biletu

3 699 zł

netto

Co zawiera cena?

Wspomnienia z poprzednich edycji

Odtwórz wideo

Co myślą uczestnicy o Founders Camp?

Patronat medialny

Partner główny wyjazdu

FAQ

Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np.  przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację

Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.

Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.

Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.

Founders Camp
2022

MiB sp. z o.o.
NIP 8133847001
35-060 Rzeszów,
ul. Juliusza Słowackiego 24/1104

Kontakt

camp@marketingibiznes.pl

503 934 638

Polityka prywatności

© Founders Camp. Wszelkie prawa zastrzeżone