12-15 STYCZEŃ 2023
GRODZISK

Automatyzacja procesów i strategia firmy

Wyjątkowy wyjazd dla 25 founderów przekraczających 1,5 mln przychodu rocznie

Idea Founders Camp

Za sukcesem każdej prosperującej firmy stoją procesy. Automatyzacja działań jest kluczem do zwiększenia wydajności pracy oraz zakresu świadczonych usług. Jednak mało kto wie, że równie ważny jak praca nad strategią firmy, jest branżowy networking.


Idea Founders Camp pozwala łączyć wszystkie te elementy, tworząc środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń z innnymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami.


Razem budujemy biznesowy ekosystem,

który wspiera powstawanie nowych inicjatyw oraz rozwój połączony z aktywnym wypoczynkiem.

Wiedza

Paliwem napędowym naszych wyjazdów jest konkretna dawka biznesowej wiedzy od ekspertów z branży. Weź udział w Founders Camp, a po wyjeździe wdrażaj od razu nową strategię dla automatyzacji procesów
w Twojej firmie.

Networking

Wierzymy, że dobre relacje tworzą innowacyjne środowiska pracy. Dlatego podczas wyjazdu stawiamy na wymianę doświadczeń z innymi founderami, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi problemami – bez zbędnego flexu, w gronie samych swoich.

Odpoczynek

Czy pogłębianie wiedzy może iść w parze z wypoczynkiem? Jasne, że tak! Founders Camp łączy świat biznesowy z naturą. To właśnie wśród kojącej zieleni lasów odpoczywamy, aby później wracać zmotywowanym i wznosić swoją firmę na nieznane dotąd wyżyny!

Dlaczego warto?

Networking

Razem z Tobą w Founders Camp weźmie udział 24 innych founderów. Wyjazd będzie świetną okazją do umocnienia branżowego networkingu, dzięki któremu poszerzysz siatkę kontaktów, inspirując oraz dzieląc się swoim doświadczeniem z innymi przedsiębiorcami.

Praktyczne warsztaty

Ten wyjazd to nie tylko reset dla ducha i ciała, ale również wzrost wiedzy biznesowej z zakresu automatyzacji procesów w firmie w celu usprawnienia działań. Poznasz również narzędzia i sposoby, pozwalające na budowę strategii organizacji skupionej na zwiększaniu zysków.

Dla kogo?

Dla organizacji przekraczających 1,5 mln przychodu rocznie, które zatrudniają przynajmniej kilku pracowników

Dla firm, które chcą zbudować skuteczną strategię generującą konkretne zyski
w organizacji

Dla founderów, którym zależy na wymianie doświadczeń z osobami o podobnym mindsecie

Warsztaty

Michał Sadecki

Magister Zarządzania i Marketingu (SGH), EMBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Karierę zawodową rozpoczynał sektorze bankowym, który dość szybko porzucił na rzecz sprzedaży i zakupów. W latach 2003 – 2021 współtworzył (udziałowiec) i zarządzał Polską Grupą Supermarketów (sieć sklepów TOP MARKET) – początkowo jako dyrektor zarządzający, a od 2014 r. jako prezes zarządu. Po 18 latach zdecydował się na uruchomienie własnej agencji doradczej MSL Consulting, prowadzącej projekty dla sektora handlu i produkcji, ale również logistyki i IT. Wolny czas spędza na korcie tenisowym lub strzelnicy, w skale lub pod wodą. Ojciec dwóch Synów, ratownik KPP i honorowy krwiodawca.

Jakub Żelazny

Jakub Żelazny

Programista, który lubi łączyć różne dziedziny w jedną całość. Pasjonat dobrego UX i UI. Wierzy, że źródłem błędów są słabe systemy, a nie ludzie. Dla klientów buduje automatyzacje oraz narzędzia ułatwiające codzienną pracę. Zafiksowany na punkcie automatyzacji oraz optymalizacji swojego czasu i produktywności. W wolnych chwilach tworzy muzykę, czyta książki i buduje własne projekty.

Marta Borkowska

Od prawie 15 lat rozwija ludzi i organizacje – jako coach agile, managerka, trenerka, ale także specjalistka ds. rozwoju biznesu.

 

Założyła Mangrove, ponieważ głęboko wierzy, że każdy, kto ma siłę wpływu, powinien używać jej we właściwy sposób.

W programie

Warsztaty Michała Sadeckiego

Celem warsztatu jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy i umiejętności przydatnych w planowaniu i budowie strategii.

Agenda:

Warsztaty Jakuba Żelaznego

Celem warsztatu jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy i umiejętności przydatnych w automatyzacji codziennych zadań.

Agenda:

Warsztaty Marty Borkowskiej

Strategiczne podejście do sprzedaży

Hotel Kozerki

Hotel blisko natury

Konferencja odbędzie się w nowoczesnym „Hotelu Kozerki” o przytulnych i w pełni zautomatyzowanych wnętrzach.

Przestronne sale konferencyjne pozwolą na wygodne prowadzenie warsztatów, a komfortowe pokoje gwarantują pobyt w doskonałych warunkach.

Atrakcje

Founders Beer​

Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.

Nasze wyjazdy oczami uczestnika

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Jest doskonale. Jestem drugi raz i nie żałuję. Bardzo dobra inicjatywa z super ludźmi. Zdecydowanie polecam.

Michał Pośnik, HearMe

Na Founders Camp bardzo podoba mi się network. Są fascynujące osoby, z którymi można porozmawiać na temat ich biznesu oraz ich życia.

Diana Koziarska, Smok Ventures

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Przyjechałem ze względu na nowe znajomości i kontakty. Celem była także edukacja. Jest bardzo wielu ciekawych prelegentów i mentorów, którzy mają ogromną ekspertyzę w konkretnych dziedzinach.

Łukasz Gągała

Największa zaleta Founders Camp to ludzie i networking - możliwość wymiany wiedzy. Jestem już drugi raz i pewnie będę też trzeci raz więc wrażenia jak najlepsze.

Mateusz Solecki

Odtwórz wideo

Rejestracja

Cena biletu

3 399 zł

netto

Co zawiera cena?

Wspomnienia z poprzednich edycji

Odtwórz wideo

Co myślą uczestnicy o Founders Camp?

Patronat medialny

FAQ

Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Oczywiście uprzednio będziemy o wszystkim informowali, pomagali w logistyce np.  przez łączenie Was w pary i informacje o biletach lotniczych na Chorwację

Codziennie dostarczamy świeże zakupy na statki, tak aby produkty były najlepszej jakości. Będą to warzywa, owoce, mięso (o Twoje preferencje zapytamy Ciebie przed wyjazdem). Wspólne gotowanie posiłków, ma nas do siebie jeszcze bardziej zbliżyć. Oczywiście ceny produktów spożywczych masz w cenie.

Prelegenci co prawda są osobami, które prowadzą swoje firmy, więc ich dostępność nie będzie zawierać 100% czasu, ale dołożymy wszelkich starań aby ich obecność jak najbardziej zaprocentowała.

Szczegółową listę zaprezentujemy na kilka tygodni przed samym wyjazdem, spokojnie damy Ci czas abyś wszystko zakupił: kremy, ręczniki i inne niezbędne rzeczy.

Partner Technologiczny:
dostawca serwerów i domen LH.pl

Founders Camp
2022

MiB sp. z o.o.
NIP 8133847001
35-060 Rzeszów,
ul. Juliusza Słowackiego 24/1104

Polityka prywatności

© Founders Camp. Wszelkie prawa zastrzeżone