Mówi się, że Grecja to starożytna kraina bogów olimpijskich, kolebka cywilizacji, której mieszkańcy wpłynęli na wszystkie dziedziny życia społecznego Europejczyków. Ośrodkiem nauki, kultury, sztuki, polityki i gospodarki od wieków są dla Grecji Ateny – stolica kraju uchodząca za kolebkę demokracji oraz współczesnej cywilizacji. To idealne miejsce dla przedsiębiorców poszukujących inspiracji i wyjątkowych doświadczeń.
Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.
Nasze warsztaty w Founders Camp to nie tylko szkolenia, ale prawdziwe spotkania umysłów, gdzie doświadczeni liderzy biznesu dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. To interaktywne, dynamiczne sesje, które stymulują do myślenia, inspirują do działania i otwierają nowe horyzonty. Uczestnicy mogą spodziewać się zarówno intensywnej nauki, jak i angażujących dyskusji, które pomagają w rozwoju osobistym i zawodowym.
Uczestnicy Founders Camp będą zakwaterowani w komfortowym, czterogwiazdkowym hotelu, który oferuje wysoki standard pobytu. Hotel został wybrany z myślą o zapewnieniu spokoju i wygody, niezbędnych po pełnych wrażeń dniach.
Przed każdym wyjazdem powstaje dedykowana grupa na WhatsApp, na której są wszyscy uczestnicy wyjazdu. Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z uczestnikami jeszcze przed rozpoczęciem campu.
Jeździmy w gronie około 20 osób, wśród których znajdziesz przedsiębiorców z różnych branż, m.in. digital, SaaS, e-commerce oraz IT. Kameralny charakter naszych wyjazdów znacznie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, dzielenie się doświadczeniem oraz szukanie rozwiązań na palące problemy w firmie w oparciu o zaufanie między uczestnikami wyjazdu.
Jasne! Skontaktuj się z nami, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozliczania.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Z naszej strony oferujemy pomoc w logistyce np. poprzez łączenie Was w pary.
W cenie otrzymujesz śniadania oraz lunche pomiędzy sesjami warsztatowymi.
Standardem naszych campów są pokoje dwuosobowe. Istnieje jednak możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego.
Aleksander Cierniewski, z wieloletnim doświadczeniem jako COO w Semcore, słynie z umiejętności łączenia biznesu i operacyjnej doskonałości. Jego 11-letnia kariera w Semcore ukształtowała go w eksperta od skutecznych strategii.
Z kolei Krzysiek Stola, obecny CEO w agencji BlueOwl, znany jest ze swojej pasji do e-commerce oraz innowacji. Jego podejście do biznesu odzwierciedla dążenie do wyjątkowości, co czyni go mistrzem w kreowaniu unikalnych rozwiązań biznesowych.
Wszystko zaczyna się w maju 2021, gdy Krzysiek i Aleksander wspólnie wyruszają na Founders Camp. Już w trakcie trasy do Jastarni zdają sobie sprawę, że nadają na tych samych biznesowych falach. Pobyt na Campie tylko ich w tym umacnia. Od tego momentu pozostają w stałym kontakcie.
Jest styczeń 2024. Krzysiek i Aleksander od pamiętnego Founders Camp odbyli setki rozmów na gruncie zawodowym i prywatnym. W końcu pada konkretna propozycja. Aleksander zostaje CEO spółki, której jednym ze współwłaścicieli jest Krzysiek – Automation First Business.
Od tej pory współpraca Krzyśka i Aleksandra wchodzi na kolejny poziom.
Przypadek Krzyśka i Aleksandra doskonale ilustruje, jak silnym katalizatorem wartościowych połączeń jest Founders Camp. Mimo upływu kilku lat, siła zbudowanych relacji między nimi była wystarczająca, aby dziś wspólnie budowali firmę.
Obecnie doradza spółkom technologicznym w rozwoju, współpracując z założycielami oraz zarządami firm w obszarach strategii wzrostu, exitów, leadershipu, sprzedaży b2b oraz negocjacji.
Do początku 2023, przez 7 lat budował Netguru – spółkę wspierającą startupy, scaleupy i korporacje w procesie akceleracji cyfrowej, tworząc produkty digitalowe. Firma współpracuje z największymi globalnymi markami, takimi jak UBS, Merck, Volkswagen, IKEA, Keller Williams, ale również z szybko rozwijającymi się innowatorami, takimi jak Solaris, Babbel czy Temi.
Dołączył do firmy w 2016 roku i kierował nią przez czas dynamicznego, 10-krotnego wzrostu przychodów i zysków oraz 6-krotnego wzrostu liczby współpracowników, najpierw jako COO przez 2 lata, a następnie przez 4 lata jako CEO.
Przed dołączeniem do Netguru, współtworzył islandzko-amerykański startup technologiczny Videntifier, który komercjalizował produkty oparte na opatentowanej technologii rozpoznawania wideo i zdjęć na ogromną skalę. Firma początkowo świadczyła produkty i usługi na rynku B2G, mając klientów takich jak Interpol, FBI czy DHS, a później rozszerzyła swoją działalność, wspierając duże firmy technologiczne. Jako COO przyczynił się do pozyskania finansowania (rundy Serie A i B), osiągnięcia rentowności i finalnego przejęcia przez Facebook (Meta).
Na początku swojej kariery pracował w Indiach, wspierając firmę Dewinter Opticals zajmującą się tworzeniem mikroskopów i oprogramowania do analizy obrazu mikroskopowego w rolach biznesowych.
Przedsiębiorca i działacz społeczny. Od ponad 20 lat pomaga organizacjom w rozwoju opartym na technologiach IT. W latach 2013-2016 prezes zarządu, a obecnie managing partner w Univio, która kulturę i wartości stawia jako nadrzędny atut w relacjach z pracownikami i klientami. Koncentruje się na rozwoju działań firmy na rynku krajowym oraz na współdziałaniu z organizacjami i startupami. Współpracował aktywnie przy rozwoju e-commerce z firmami takimi jak EURO RTV AGD, Polski Bus, Onnibus, Euroterm, Kaczmarek Electric, ASAJ oraz przy digitalizacji procesów sprzedaży w Volkswagen Group Polska czy Hyundai. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu i metodyk rozwoju innowacji. Founder i członek rady nadzorczej w oneb2b.pl – pierwszej platformie B2B do sprzedaży internetowej i tradycyjnej dostępnej w modelu abonamentowym. Regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i konferencji. Cały czas aktywnie szerzy idee wzrostu przez współpracę i wymianę wiedzy, w latach 2018-22 realizując ją jako prezes zarządu ogólnopolskiego stowarzyszenia firm IT – ITCorner. Jest także ambasadorem ogólnopolskiej akcji Woman Update, której celem jest aktywizacja kobiet do zdobywania kompetencji cyfrowych i zawodowego realizowania się w sektorze IT. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Glasgow Caledonian University oraz ICAN Strategic Leadership Academy.
Specjalizuje się w łączeniu informacji z wielu źródeł, przedstawianiu ich w formie czytelnych raportów zarządczych, a następnie formułowaniu rekomendacji biznesowych, które wspierają Przedsiębiorców w codziennym podejmowaniu decyzji. Stworzył autorską metodę „4 kroki w zarządzaniu firmowymi finansami”, która jest dedykowana sektorowi MŚP i stanowi fundament każdej usługi Value Finance (zewnętrzny dyrektor finansowy, automatyzacja raportowania, wsparcie podatkowe, szkolenia, księgowość). Na co dzień prowadzi 25-osobowy zespół składający się z Dyrektorów Finansowych, Kontrolerów i Analityków, dbając aby jakość ich pracy spełniała oczekiwania naszych klientów. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Edukację uzupełniał w National Taiwan University w Tajpej. Wcześniej przez ponad 5 lat był związany z Idea Box S.A., spółką realizującą programy “akceleratora biznesu” i “inkubatora przedsiębiorczości” w Grupie Idea Banku. Doświadczenie zdobywał również w APAX Consulting Group.