Alicante, położone na wybrzeżu Costa Blanca w Hiszpanii, jest miastem słynącym ze swojego pięknego nadmorskiego krajobrazu i słonecznego klimatu. Charakteryzuje się malowniczymi plażami, takimi jak popularna Playa del Postiguet, idealne dla miłośników słońca i wody. Stare miasto Alicante, z jego wąskimi uliczkami i kolorowymi domami, oferuje urokliwą atmosferę. Znajduje się tam również Castillo de Santa Bárbara, majestatyczna twierdza na wzgórzu, skąd roztacza się spektakularny widok na miasto i Morze Śródziemne. Alicante to również miasto dynamiczne, z bogatą ofertą kulturalną i gastronomiczną.
Wieczorne rozmowy w luźnej atmosferze przy piwku lub soczku w gronie innych founderów. Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, fuckupami oraz kamieniami milowymi, które mamy przed sobą.
Nasze warsztaty w Founders Camp to nie tylko szkolenia, ale prawdziwe spotkania umysłów, gdzie doświadczeni liderzy biznesu dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. To interaktywne, dynamiczne sesje, które stymulują do myślenia, inspirują do działania i otwierają nowe horyzonty. Uczestnicy mogą spodziewać się zarówno intensywnej nauki, jak i angażujących dyskusji, które pomagają w rozwoju osobistym i zawodowym.
Uczestnicy Founders Camp będą zakwaterowani w komfortowym, czterogwiazdkowym hotelu, który oferuje wysoki standard pobytu. Hotel został wybrany z myślą o zapewnieniu spokoju i wygody, niezbędnych po pełnych wrażeń dniach.
Przed każdym wyjazdem powstaje dedykowana grupa na WhatsApp, na której są wszyscy uczestnicy wyjazdu. Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z uczestnikami jeszcze przed rozpoczęciem campu.
Jeździmy w gronie około 20 osób, wśród których znajdziesz przedsiębiorców z różnych branż, m.in. digital, SaaS, e-commerce oraz IT. Kameralny charakter naszych wyjazdów znacznie umożliwia nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, dzielenie się doświadczeniem oraz szukanie rozwiązań na palące problemy w firmie w oparciu o zaufanie między uczestnikami wyjazdu.
Jasne! Skontaktuj się z nami, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę rozliczania.
W cenie otrzymujesz: uroczystą kolację powitalną, śniadania oraz lunche pomiędzy sesjami warsztatowymi. Cena nie uwzględnia kolacji w drugim i trzecim dniu wyjazdu z uwagi na program – te dwa wieczory przeznaczamy na czas wolny dla naszych uczestników.
Tak, jak na każdym Founders Campie, dojeżdżamy we własnym zakresie. Z naszej strony oferujemy pomoc w logistyce np. poprzez łączenie Was w pary.
Standardem naszych campów są pokoje dwuosobowe. Istnieje jednak możliwość dopłaty do pokoju jednoosobowego.
Aleksander Cierniewski, z wieloletnim doświadczeniem jako COO w Semcore, słynie z umiejętności łączenia biznesu i operacyjnej doskonałości. Jego 11-letnia kariera w Semcore ukształtowała go w eksperta od skutecznych strategii.
Z kolei Krzysiek Stola, obecny CEO w agencji BlueOwl, znany jest ze swojej pasji do e-commerce oraz innowacji. Jego podejście do biznesu odzwierciedla dążenie do wyjątkowości, co czyni go mistrzem w kreowaniu unikalnych rozwiązań biznesowych.
Wszystko zaczyna się w maju 2021, gdy Krzysiek i Aleksander wspólnie wyruszają na Founders Camp. Już w trakcie trasy do Jastarni zdają sobie sprawę, że nadają na tych samych biznesowych falach. Pobyt na Campie tylko ich w tym umacnia. Od tego momentu pozostają w stałym kontakcie.
Jest styczeń 2024. Krzysiek i Aleksander od pamiętnego Founders Camp odbyli setki rozmów na gruncie zawodowym i prywatnym. W końcu pada konkretna propozycja. Aleksander zostaje CEO spółki, której jednym ze współwłaścicieli jest Krzysiek – Automation First Business.
Od tej pory współpraca Krzyśka i Aleksandra wchodzi na kolejny poziom.
Przypadek Krzyśka i Aleksandra doskonale ilustruje, jak silnym katalizatorem wartościowych połączeń jest Founders Camp. Mimo upływu kilku lat, siła zbudowanych relacji między nimi była wystarczająca, aby dziś wspólnie budowali firmę.
Marcin Łaskawski to profesjonalny menedżer z potwierdzonymi osiągnięciami w znacznym zwiększaniu wartości przedsiębiorstw, inwestor, ekspert w dziedzinie transferu technologii i pozyskiwania funduszy. Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie strategii rozwoju, zarządzania, analizy i planowania, transformacji, analizy procesów i wyników oraz ich optymalizacji, optymalizacji systemów funkcjonowania przedsiębiorstw i zarządzania projektami. Ma prawie 20 lat doświadczenia jako przedsiębiorca i pracownik największych firm konsultingowych, międzynarodowych przedsiębiorstw oraz polskich spółek. Dysponuje 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie finansów (transakcje inwestycyjne przekraczające 1 MILIARD EUR, zarządzanie działami finansowymi), 7 lat doświadczenia w venture capital oraz 5 lat w IT/nowych technologiach/open source. Jest Certyfikowanym Doradcą Systemów Planowania Strategicznego i Zarządzania Wydajnością według prof. Flamholtza. Autor i współautor wielu wdrożonych zmian organizacyjnych i strategii rozwoju w różnych branżach. Zrealizował liczne projekty brokeringu wiedzy dla naukowców szukających finansowania (od inwestorów finansowych), dostarczając im wiedzę i narzędzia niezbędne do wejścia w proces inwestycyjny. Doświadczony w due diligence i strukturyzacji transakcji kapitałowych – zarówno po stronie kupującej, jak i sprzedającej. Laureat krajowych i międzynarodowych konkursów przedsiębiorczości i zarządzania.
Daniel Arak jest współzałożycielem i członkiem zarządu ITMAGINATION. Podjego kierownictwem od 2008 roku, ITMAGINATION osiągnęło znaczący wzrost,demonstrując skuteczność jego strategicznej wizji i zaangażowania przezokres 15 lat. Firma rozrosła się od skromnych początków do organizacji zponad 400 pracownikami na całym świecie. W 2022 roku ITMAGINATIONodnotowało wzrost przychodów o 37%, co jest godnym uwagi osiągnięciem wobliczu niepewności ekonomicznej. Strategiczna wizja Daniela umożliwiłaITMAGINATION budowanie solidnych partnerstw z różnymi podmiotami w wielusektorach, w tym bankowość, usługi finansowe (w tym FinTech iInsurTech), FMCG, produkcja, lotnictwo i inne. Jego wszechstronnewykształcenie w renomowanych instytucjach, takich jak UniwersytetOksfordzki i Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, wpołączeniu z doświadczeniem przedsiębiorczym od młodego wieku,wyposażyło go w umiejętności zapewniające ITMAGINATION konkurencyjnośćna dynamicznym globalnym rynku.
Dołączył do Audioteki w 2015 roku by zbudować w spółce dział Publishingu i Licencingu. Od 2016 r. członek Zarządu i Chief Content Officer, od 08.2021 r do 11.2023 – prezes zarządu Audioteka S.A. Od grudnia 2020 r. prezes zarządu spółki zależnej Audioteka.cz, od marca 2021 r. członek zarządu spółki zależnej Audioteka LT.
Z rynkiem wydawniczym związany 24 lata. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał
w wydawnictwach: Bellona, Langenscheidt, Buchmann czy Grupa Wydawnicza Foksal. W latach 2013-14 pełnił funkcję prezesa zarządu sieci księgarń kameralnych, zlokalizowanych w różnych instytucjach muzealnych. Od 2014 r. wykorzystuje swoje doświadczenie marketingowo-sprzedażowe do budowania strategii contentowych.
Andrzej skończył Politechnikę Łódzką, potem pracował w Microsoft i Dell. W 2009 wspólnie z Grześkiem Chuchra, Pawłem Szczeckim i
Tomkiem Onyszko założył Predica, którą w 2022 sprzedali do szwajcarskiej spółki SoftwareONE. Prywatnie mąż, ojciec i pasjonat wspinaczki skalnej.
Obecnie doradza spółkom technologicznym w rozwoju, współpracując z założycielami oraz zarządami firm w obszarach strategii wzrostu, exitów, leadershipu, sprzedaży b2b oraz negocjacji.
Do początku 2023, przez 7 lat budował Netguru – spółkę wspierającą startupy, scaleupy i korporacje w procesie akceleracji cyfrowej, tworząc produkty digitalowe. Firma współpracuje z największymi globalnymi markami, takimi jak UBS, Merck, Volkswagen, IKEA, Keller Williams, ale również z szybko rozwijającymi się innowatorami, takimi jak Solaris, Babbel czy Temi.
Dołączył do firmy w 2016 roku i kierował nią przez czas dynamicznego, 10-krotnego wzrostu przychodów i zysków oraz 6-krotnego wzrostu liczby współpracowników, najpierw jako COO przez 2 lata, a następnie przez 4 lata jako CEO.
Przed dołączeniem do Netguru, współtworzył islandzko-amerykański startup technologiczny Videntifier, który komercjalizował produkty oparte na opatentowanej technologii rozpoznawania wideo i zdjęć na ogromną skalę. Firma początkowo świadczyła produkty i usługi na rynku B2G, mając klientów takich jak Interpol, FBI czy DHS, a później rozszerzyła swoją działalność, wspierając duże firmy technologiczne. Jako COO przyczynił się do pozyskania finansowania (rundy Serie A i B), osiągnięcia rentowności i finalnego przejęcia przez Facebook (Meta).
Na początku swojej kariery pracował w Indiach, wspierając firmę Dewinter Opticals zajmującą się tworzeniem mikroskopów i oprogramowania do analizy obrazu mikroskopowego w rolach biznesowych.